| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
聖誕快樂!!
 |
|

今日8點幾比家琪嘈醒左-V-*..
跟住就9點醒左..開始整野..之後10點幾出門口坐車..
約左佢地系"鍾屋村"等..仲有一條仔-V-4眼的..
跟住見到佢地LA..!!就4條友坐車去MK..等車都幾耐下!!
同小妍系咁傾計傾計傾計..!!好開心!!之後去到..
又要行去新世紀廣場..因為我地要去睇"楊丞琳"..
跟住果條仔幫我同家琪買左M記-0-*
等左3粒幾鐘..佢仲要遲到..好可愛牙佢>3<!!
真系超可愛..D歌又勁好聽呢..
之後家琪同果條仔要拎簽名..我同小妍就行左去D公園坐等佢地..
跟住條仔就走左..我同小妍&家琪去左銀城影貼屎相..卡卡..
影左2部機..XD!!
跟住就去左KFC食野..好味道牙..=3=*跟住就周圍行咁..
差吾多11點就返到屋企LU!!!
|
|
刊登時間︰
2005-12-27 01:28 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 249 | »
|