| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
*0*..
 |
|
唉*V*..今日返SALON堂..考試..考左2個電髮..我覺得我好勁..嘿嘿..
連牙SIR都話幾令AH *牙餅今日返左黎..XD*佢整到勁紋XDD*
笑死..跟住就同牙夢去左食M記-_-*食完返屋企..我都吾知帶本書做乜-_-
又吾系溫..溫屎咩-0-?*
跟住返到屋企..睇左吾夠30分鐘既書-V-*就ZZ左..
Z到2:30起身..整埋D野就出門口-V-!!!!
*V*發左牙夢脾氣..SOR-_-我吾應該發洩系你身上的*SOR!*
我跟住帶本書就冇溫到-_-系到呆諗野LOR頂..
返到去考喇-_-都幾易..覺得易過上次果D-_-多數都合格的!!
考完4:00就走了..同牙夢行路..行去良景果邊..之後佢送我坐車-_-*
返到去..開返部電話..原來美美小姐打過黎-_-*
佢吾開心..*V*之後傾左成2粒鐘電話..咩都講*
同美美傾計好舒服.3.
跟住都冇咩野..淨系知好眼訓..吾該哂-_-*
P.S 美美PIG>3<星期6約左你GA..!!XD
|
|
刊登時間︰
2006-01-12 04:50 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 249 | »
|