|

今日又要返工na-v-*次次起身既時間都同返學既一樣!!pk!!不過只系訓多
2粒鐘到,,10點起左身= =*之後就同蔥頭傾電話又sd sms!!
之後11:10就出門口=0=呢d咩天氣ah,,hot到死,,
返到去,,-0-好多人lor今日,,都冇前一個星期日咁多日,,pk!!=0=
做到死左-0-之後8點30先放我工,,我地放8既,,都遲走lor要,,- -
QQ& PCC黎左睇我,,-0-!!好吾想比人見到我著呢件3既樣=.=!
KID爆!
白痴的,,之後我同牙琪等埋DIDI,,就一齊走=3=,,SO MAN好慘AH!
次次都系我走佢先出LOBBY,,XDD!!之後等多陣DIDI出黎,,
咁佢就行另一邊,,牙琪就陪我去食小丸子=3=!!好好味喔!!XD
超正LOR!!>3<!!跟住又去傾計,,傾到10點幾先走,,
11:30先返到HOME,,=3=!!
聽日又要返工NA-0-仲要返學,,日日好似發緊夢咁,,嗚=V=
P.S:::牙嬋,,琴日SOR喔=V=等到我走,,-0-XDD
蝦子餅FU,,SORRY,,12號一定得,,!!
/___\屎忽聰我討厭你!!XD!
唉,,PK,,無啦啦有黑眼圈NA= =我之前冇架,,嗚=V=
|