__`` ◆小儀の日記〞
呢排都吾記得做過d咩,,淨系記得星期1,,返學果陣..同牙夢去toliet 見到蜘蛛,,好大隻,,!!之後日日都要返工咁,,!!人都痴!! 今日好吾開心,,喊左5次na,,/____\!!隻眼都腫哂,,好痛/____\ ar fu,,sorry ah,,12號一定比到你,,!!算了,,冇心情寫,,bibi
刊登時間︰ 2005-11-06 09:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]