|
今日,,11點幾就起左身,,之後梳洗,,等到2點幾先出門口=)..
之後見到楊差差,,同埋GOGO,,之後我同PCC就去SHOPPING先,,
買左件3,,嗯,,之後就叫良良去青山灣先,,咁我同PCC就買野LO,,
之後去到果度勁多人,,6點幾先開始燒,,燒到咁上下,,牙嬋又黎左,,
麵包超人又黎左,,之後小麟果班人NA``SORRY牙小麟,,嗯,,
咁之後呢,,傾計咁LO,,鬧左陣交,,果D人走哂..得返牙澤同小麟,,
之後新又黎左,,嗯,,之後落雨NA``就上左去,,嗯,,之後吾系好記得做D咩?
玩TURE OR DARE,,嗯
跟住PCC胃痛,,我同麵包超人陪佢買藥,,嗯,,之後佢冇咩事,,
再之後我因為某人喊左2次,,=]``吾系牙威WO,,嗯..
本身諗住去遊車河,,之後冇,,但返緊去果陣勁想嘔,,但又嘔吾出,,
之後都好吾開心牙/_\吾想佢走,,嗯,,算了吧,,
麵包超人希望你同佢幸福吧!!
之後朝早7點就走了大約,,嗯,,叫麵包超人遊陣車河,,之後送左我返屋企先,,
完了,,
其實我吾開心系因為你,,我知仲有2條女等緊你,,
嗯系囉,,我知我系等都冇用咁,,唉都系算NA``你都就黎同另一條女行了,,
希望你同佢開開心心吧``見到你同佢SD SMS咁開心,,要開心落去牙,,
今日真系又開心又吾開心.......
|