__`` ◆小儀の日記〞
今朝8點幾返到屋企,,梳洗完,,就等埋MUM,,坐車去IVE果度..好釆搵左吾系好耐-V-`` 之後就收左NA``OK開心,,之後就即刻返屋企瞓覺``11點幾先開始瞓,,瞓到2點幾又起左身,, 4點幾就再起身就吾瞓LU``之後權打黎,,傾到7點幾收左線,,之後落街,,PIZZA,,好味,, 之後又再次頂吾順,,系張床度,,又喊啦-0-屎忽我又喊乜鬼牙?!唉,,之後1點比人嘈醒-0- 傾電話傾到3點30到收左線=],,
刊登時間︰ 2005-08-31 02:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]