|


今日本來吾出去的,,-3-`之後3點幾去到吉島果邊,,落車,,睇下PCC到左未,,
佢話就到,,咁我咪行去佢落車果度等佢,,因為好近JA MA,,一見到佢,,
就系咁同佢講返上次細傑果D野,,笑爆咀,,XD`最搞笑系細傑果陣拎住飛煙,,
扮埋個型,,又扮聲咁講::[阿女,,你吾記得老母NA?`]雖然有D想打佢既感覺-3-`
HA`但我都打左佢好多次XDD`咁之後就同PCC去柏麗喇,,去果個咩[勞工處就業
中心]WOR`佢入去又話上網睇過-0-"真是吹她的不漲= =,,之後就行去置樂電髮
NA`但牙嬋系打過黎的-3-`打返比佢又冇人聽`-0-`之後去到置樂果度買野飲先
`因為超爆熱LOR吾該`嘩-V-`原來果條女對D人都幾惡下XD睇佢外表斯文XDD
`跟住就去電喇,,電左成3粒鐘-3-`THX PCC>333333<=333=`
咁之後就行返去吉島喇,,行下嘛`跟住就打比姐G-YING叫佢還$ XDD`
之後見到佢喇,,呵呵XD`就去買3行動XDDDDDDDDD`跟住行行下見到
買3果個FD>3333<我地都好遠距離SAY HI`卡卡,,佢同佢條仔好搞笑-V-`
咁之後就陪PCC去買群NA>3<`都幾好睇丫條群,,果個SALES好傾得XD`
我覺得佢好似[鈴木杏]咁-0-又高WOR`=]好人到爆-3-`
之後就返屋企LU>V<`星期日橙橙約左我XD卡卡!!好耐未同你出過喇愛人仔XD`
SO MISS U>3333<`你留左言比我開心死,,吾好因為果條仔傷心吧,,吾系得佢
一個架嘛,,系咪??吾好咁HURT NA`5個月姐,,搵個NA>3<我支持你的,,
你又吾系吾令,,XD系咪先?記得星期日打比我喔-3-`愛死你XDDDD```
|