|

今日本來約左PCC既=.=||||但因為我姑姐系度..SO我同牙嬋都吾出得去住..SO之後PCC吾出=.=\\\\
跟住11點幾果陣我就用牙嬋手提打比細傑啦=.=|||因為原來牙嬋系識細傑..XDDDDDDD之後佢先知我系佢個女..真慘=333=
之後佢到左友愛果度-.-....我地就落去啦=.=....之後就行黎行去,,我同牙嬋就行到去安定美食廣場啦=.=.................
叫佢自己一個黎,,因為佢之前有2個FD系度,,其實今晚我都系陪牙嬋見佢姐=V=
之後細傑一見到我拎住飛煙就話:::牙女,,你吾記得老母NA?-V-
頂佢個肺丫..個LOOK超樣衰=.=..勁想打7佢!!之後我地就去左安定果個天台坐NA,,
一直我都冇野講架..因為佢果2個FD系度=.=..佢有1個4眼既KIND FD=.=..超樣衰,,
一個就系肥仔黎..超得意架肥仔-V-`但個LOOK就.....=____=KIND左少少..都好得意架..
一上到去..我好似見到牙芯既物體=.=....
跟住牙嬋就打眼色比個肥仔=...=
個肥仔好釆GET到..但個4眼仔就GET吾到..
對話如下XDDDD
肥仔:::我地去打機NA`
4眼仔:::點解去打機牙??打咩機牙??
肥仔:::去左打機先NA`
4眼仔:::都吾知點解去打機..打咩機牙((個樣超KIND)))
肥仔:::行NA去左打機先算NA-V-`[[跟住就拉左4眼仔走了XD]]
跟住我都冇咩點講野..之後佢地2個傾計..死細傑話鳩我佢老味XDDDD
我就串返佢!!=]之後我嬲左佢
跟住佢同我講sorry但係加埋屎忽鬼=.=|||||
之後我就打佢....
之後牙嬋見到隻蟑螂,,就用個益力多整住佢XDDDD
細傑就拎左2個火機倒D Gas出黎燒左去=.=..佢地2個都咁鬼暴力=.=||||
本來話玩到12:40走,,點不知玩玩下,,就12:50先走XD
本來牙嬋叫細傑企系個1字上面,,個1字好高XD佢差少少就高過個1字,,變態!!XD
之後我同牙嬋就返左去傾計-3-`完了-3333-`
|