__`` ◆小儀の日記〞
今日,,瞓到1點幾起身,,之後3點幾果陣pcc打黎,,問我出吾出去,,叫我陪佢買野,,咁我話是但NA`
之後佢黎左我屋企,,等我整埋D野就出去LU`我系坐小巴系吉島落車`之後系吉島果度有得買M記
我就買左個麥旋風黎食NA`跟住又去置樂NA`我買到對鞋,,好令>33333333<`
PCC又買到件3 WOR`=]之後佢就叫我去佢HM NA`話落去佢樓下陪佢傾計WO`
點知返到黎...佢瞓左,,真系無奈..- -''
完了,,有咩想講就留言..=]`
刊登時間︰ 2005-06-14 03:02 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]