|

今日,,10點幾就起左身NA`因為要叫MUM幫我夾直個頭,,SO要洗頭NA``
之後MUM走左,,好頭暈AH`去左瞓左1粒鐘,,跟住我就比個電話嘈醒`
等到3點幾,,整埋D野就出門口NA`因為要出去探阿E先LOR`出到去,,
見到阿E,,唉`真系好想喊LOR`成個廋哂牙佢!!`之後吾記得幾點走NA`
要去坐巴士去食飯果度!!但我同五姨去佢屋企先,,佢拎3比我,,XD
去到食飯果度就見到蚊芝NA`XDDDDDDDD
有得選比我地打邊邊定系食飯,,我同蚊芝就話打邊邊LA`之後阿婷又黎埋WOR`
XD好耐冇見LO`最衰HONG佢冇黎NA`真系好耐冇見過佢NA`蚊芝話佢而家
好高NA`XD`-V-`等左勁耐D野食仲未到LOR`大佬AH`我成日都系食左薯咩咋
XD`D野食到NA`我地系咁食,,食得最多果個系我XD`HAHAHA XD`
之後阿公比左200蚊我LOR> <XD`正,,之後老母啤9住我-V-大佬啤乜差-V-
我好似冇做錯野= =''跟住就食蛋糕NA`XD`跟住就返屯門LU`XDDD
行程就系咁NANANANANANANANANANANANA`
有咩想發表就留言NAXD嘿嘿嘿`
|