|

今日,,12點幾先醒,,QQ8點幾打過黎-V-`但我冇聽到XDD`
SOR=]`PCC12點幾打黎-V-佢叫我落去陪佢食野,,NONONO=]
叫佢上黎我屋企我煮野比佢食好過NA`Right?XD`
我煮左通粉比佢食,,再+ D芝屎腸=3333=`佢話OK好味GA`
哇卡卡`XD!!佢話佢買左D西餅上黎食XD我同佢1人1個XDD`
正喔=3=幾好味咁XD`跟住我玩左陣電腦,,之後我就話不如
去唱K- 0-佢話好,,之後我要洗頭果D先-.-''我地2個都吾想
其他人去XDDDDDD`=]之後去到NA`系咁唱牙唱唱唱XD
唱到7點15分先比我地走,,XD唱左超耐,,我唱到把聲沙Q哂LO`
跟住就坐車返HOME LU`
唉>"<呢幾日吾系好開心,,唉!!!!!!!!!!!!!!!!!
|