| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |  |
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
| | 出爐時間︰2005-11-12 06:52 PM |
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |  |
|
旅行日...  |
今日係旅生日...呵呵
又係一個5洗上堂既日子.今年我好乖..著到好整齊咁番學..5似上年咁俾人捉..呵呵(yoyo是一個乖孩子).
今日好開心..但係話明bbq..可惜我一路都冇正正經經咁坐係度q過..食既野又5係好多..呵呵
不過今日我"行山"既時候"dun"親個pat a..痛死人..><最衰都係士巴拿啦..哼!!..果個死聰佢..見到我坐左係地下都5過黎救我..仲要笑..真係..唉..><心痛yaaaa
放左之後..我.聰.彤.莊一齊去左m記食左d野..見未夠鐘..就去左北江影相相..點知一影不可收十..連續影左3次..呵呵呵..大風收丫..開心死..
之後我地一齊行去西鐵站..搭車車.點知冇啦啦一路行一路玩.."之之之之"/笑笑笑笑..kakaaaaa,開心..最搞笑係莊囉..掂一掂都笑死佢..呵呵..
今日就係咁喇..希望下一年可以一齊再玩過.. | | 出爐時間︰2005-10-22 10:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 93 | »
|