| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |  |
|
..去迪迪尼..*v*  | 今日一早起身..打電話番學校請假...因為.因為.因為.我要去迪迪尼..kaka...第一次為左去反而請假喔..今個9月我請左好多日假喇..唉..一開學就係咁請假..都5豬老師會點諗..><
我同mama搭車車去青衣再轉迪迪尼線..去到果度大約12點..一入去..覺得好令呀..!!!勁影相..又勁買野..又排隊反反反..好開心..之後去左睇"THE GOLDEN MICKY"幾好睇丫.佢係一個音樂劇黎的..D卡通好得意好Q..之後去左睇3D..呢個就有D似海洋公園既超動感影院..不過好真囉..真係有味..真係有風有水..感覺好正..之後玩左好多野...不知不覺就7點喇..聽人講話D煙花好好睇的..所以就諗住等到8點喇..咁尼一個鐘..我就同mami周圍行..又同d公仔影相相..哈哈..米奇佢拖住我隻手5放..開心心+.+v 點知行行下..發覺迪迪尼原來好細...我諗仲細過海洋公園..又冇咩野玩..有人話好似荔園咁a..haha.係我印象中..我細過都好似有去過一次荔園的..卡卡..
之後同d公仔影完相後..成8點半喇..但係都未見有煙花放..但係就見到有好多人坐左係地下準備囉..d大陸人好嘈..之後我都好累喇..就想番屋企..所以就決定5睇煙花喇...番屋企..好累累呢..諗番今日最開心都係...買野!!!卡卡..88
| | 出爐時間︰2005-09-07 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 3 日 星期六 |  |
|
..番hk了...  | 終於番到屋企喇!!.坐6點幾機番到黎..好累a...不過岩岩ga飛機超超超超超超少人..坐過咁多次都冇見過咁少人..我諗數埋50個人都冇..但係就係住一ga可以載到300人既大飛雞..化卡...雖然ga飛雞又少人又新..但係好難坐..成日上上落落..心都離埋..唉,.不過平安番到去就得喇..嘰嘰
執好哂野沖完涼打埋日記我就要訓喇..因為真係好累a..9月1號分班..我分左去b班..haha..開心的..不過d人好勁..好驚..><呢一年要好快心機讀書先得.如果5係5夠人地爭都5知點好喇.. | | 出爐時間︰2005-09-07 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 93 | »
|