| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 23 日 星期六 |  |
|
去camp//..?  | 坐左成半日車...終於到左黃埔軍校..一落車.暈暈地..><.見到個a sir...好驚.佢個樣好惡呀..驚驚.我地一落車..佢就開始話人喇..又要人動作快快快/又要咁又要咁..好想一把打死佢..哼
聽佢講完野之後..我地就上房喇..嘩..真係丫..我地女仔要住3樓..男仔住係1.2樓lo..真係唉∼. 好辛苦咁爬左上去..之後搵搵搵...俾我地搵到308喇..一入到去..見到有5張look ga床..一張台.好簡陋呀.嗚...不過黎得軍訓就係咁ga喇..唉
一聲雞響...大家一齊飛躍左落地方排隊..之後就開始習訓喇/..\一開始真係5明個教官講咩.//.佢果d簡真5係普通話..係地區方言lo..好難聽得明..操左陣就食飯..之後就沖涼...之後再睇果d咩軍事影片..好悶..坐左成2個鐘...pat痛..><之後就訓覺lu./..
| | 出爐時間︰2005-07-28 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 22 日 星期五 |  |
|
有新琴...XDDD  | 今日下午出左去幫A媽拎野...之後就去左元朗搵彤拎野..HEE..之後LE...就番左屋企LU..後來同老豆去左元朗,..因為我5記得左影相....聽日去camp又要wor..所以就去左元朗影即影即有果d喇...出黎都ok..5係太差..
9點幾...新琴送黎lu;...嘰嘰.之後幾過一大輪般野之後...就搞好了..d人好大力呀..個琴成600"旁"..佢地3個人勁瘦都般得到...勁呀...^,^’’.. hehe...
我聽日去camp lu...真係有d5想去囉....我姑姐去過..佢話好辛苦ga...唉..又話5俾人擦太陽油ga...死啦...唉∼>^< | | 出爐時間︰2005-07-22 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 93 | »
|