| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 29 日 星期三 |  |
|
成績一覽表..**  | ..唉唉..今次考試既成績真係..唉...自己睇啦..↓><""
中文..都算係有俾心機ga喇..但係都只係得55/100.作文55..聆聽15.5/25..
英文..有俾心機聽書ga都...都有51/75.作文.5記得左..聆聽.60/65
數學..成板冇做..因為5識..只怪冇心上堂...差過上次..只有(155/250)
中史...好俾心機溫..背左好多野..但都只係緊緊合格.真係好想喊.(50/100)
世史..一般好啦.....79/100
地理...溫左都好耐ga...溫到傻..85/100
EPA.. 背哂d野..但係填錯哂..又超簡短..79/100 但係ivy超叻lo...100分..不知道她的腦子用什麼做的.
.I.S..有俾心機GA喇..都好過上次...上次5合格GA..95/150.
音樂...開心.45/50
電腦..估5到都ok.. 40/50
家政..好意外...42/50
VA...好無奈..好有心機DRAW GA我 都只係得..38/50
PE...一般啦..39/50
真係好擔心自己升上一d升5到f.4ge班..唉..好可憐..><可能冇得同你一班...
| | 出爐時間︰2005-06-29 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 終於反了.... | 今日同老雞佢反左...唉.要搞到咁ge地步..都係你自己攞黎lo.好老實講...如果你5係咁鐘意講大話..見人講人話.見鬼講鬼話..我.興奮.豬女,彤都5會咁5据你..仲要搞到出埋聲..所以我都冇野好講..真係冇諗過有人可以做到你咁樣lo..擦鞋擦得你咁叻..你5好讀書出黎做擦鞋婆丫笨..不過我諗d人見到你個樣都5想俾你擦喇...唉∼
喔.!!仲有..我今日紅十字會宣誓..雖然新鮮感係有ge..不過冇咩特別..可能我地今年5多人可以宣到誓掛..之後我就去左畢業禮採排. 採排完之後.我.彤.興奮去左食mum mum..之後再番學...吹野吹到傻左...估5到sunny sir佢份人又幾堅強wor..發生d 咁ge野都可以面不改容,,仲係開開心心咁上堂..不過睇得出佢有野既.我地le d 知心學生..梗係勁lo.俾個叻佢...>3< | | 出爐時間︰2005-06-29 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 93 | »
|