今日一早起身..因為應成左同老豆a媽同佢地d fd去行山..係咪好乖乖女le..我仲拉埋彤彤同我一齊去....我7點鐘醒左..整埋d野.彤彤都到左我度喇..之後再等多陣..就出發lu...
咁行之前梗係要醫好個肚仔先啦..咁我地就去左上村食左d野喇...之後再搭51去到5知邊度落車就開始行lu,..
開頭果時都冇乜野ge.好輕鬆..5錯5錯.不過係熱左d咁lo.之後冇幾耐就上一個大斜坡喇..原來今日都好多人黎行山ga wor..有d仲係公公婆婆..大熱天時..真係佩服佢地^o^
..之後就係咁行行行.誇完一個又一個ge山頭..我同彤都開始有d力不從心ge感覺..原來係好辛苦ga...但係我冇理由放棄ga ma.咁我地咪再行再行lo..之後行左2個幾鐘..就到左一個5知叫咩名ge地方仔..我地係果樹坐低食野..
我食左塊包包同埋2條腸腸..之後抖左一陣.羨羨就話佢想落下面條小溪度玩水水..我同彤彤見佢咁乖又咁q咪陪左佢去lo..之後陪陪下..連我同彤都除鞋仔玩埋一份..原來又真係幾好玩ga wor..嘰嘰.開頭諗住捉d魚仔ga..但係因為我5敢..所以就冇去到喇..我仲差d踩死左隻蝦蝦tim呀..好彩我身手敏捷."鼻"開左.如果5係佢ge生命就會就此完結.佢係咪要多謝我le..卡.玩左9個字度.我地又要再起程喇..
之後行左好耐好耐..真係好辛苦好辛苦.有d後悔..唉∼∼突然之間諗起一隻歌ge歌詞."慢長慢長路艱".真係好岩果個時勢..唱出我心聲,,
之後我開始有d雲雲地ge感覺..又頭痛wor..真係唉∼,,中間果d5講喇..真係好辛苦...><
之後去到最後ge路程..果度係行番d平地...真係有種開心到5知點形容ge感覺.但係uncle話仲有兩個幾鐘先可以行到番屋企..我ge心情即180度大變...跟住我就打俾fd仔話俾佢知我ge慘況..之後佢話呵番...我ge心情就有d好轉喇..嘰嘰
過左兩個鐘...我地先行到大檻頂..仲要落山..真係慘..不過我都冇好快咁行埋佢..仲帶頭呀..之後我見到前面係一級級ge樓梯落去..我就一支箭咁飛左落去喇..飛左2百級樓梯度.,.我就到喇..真係好開心呀..行左6.7個鐘..終於行到喇...le度興奮ge程度真係要...kaka |