| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 5 月 27 日 星期五 |  |
|
... 點解會咁ga..*  | 今日係星期5..le個星期ge最後一日lu..不過今日都5係好開心..唉...5好提啦..
冇咩心情打喇..係咁先
| | 出爐時間︰2005-05-29 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 5 月 26 日 星期四 |  |
|
..發癲...  | 今日好悶呀..le排日日都係咁悶..做人都好似冇咩人生目標..5得5得..要搞搞佢...ke∼
今日放左學之後見難得放咁早...咪同彤彤落左元朗行左陣街lo..順日陪埋佢去睇e生..去到e生度..好似去左個街市咁..真係好辛苦丫...又細wor..彤彤條命就係咁交左俾個街市佬..,有點兒兒戲....
之後冇耐佢去左補習我就番屋企喇.點知行行下..要過一條不嬲都要等好耐ge馬路...我咪企係度等lo.點知一等等左4分幾鐘..俾著如果係平時一定會有好多人衝左過對面..但係因為今日有個警察叔叔係度..所以大家都好乖乖..但係冇啦啦有個a叔好英咁走左出黎條馬路度(佢應該係睇5到個警察)之後點知當佢過左一半條馬路就好驚咁企左係度..因為佢發現左有個警察..之後佢就係咁同個警察say sorry..個警察話左佢兩句都放佢走喇..之後我地好多人都係咁笑笑笑..之後有d人等得5耐煩就想衝喇..但係始終冇人敢行第一步..之後大家又行番埋去喇..再等多一陣..就綠燈喇..真係好開心...我終於可以過馬路搭車車喇..開心死∼∼*
今日就係咁上下喇...88++..
<估5到你會入去坐>
[[你知我愛你嗎??""\/\ | | 出爐時間︰2005-05-26 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | »
|