| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 5 月 29 日 星期日 |  |
|
_..冇力喇....  | 今日我地一家人去左行街移..陪我媽仔...佢冇啦啦又話要去咩MK行什麼什麼朗豪FONG..真是的...
雖然我未去過..但係對果個冇有什麼興趣..不過人一世物一世點都要去下GE..如果5係第日就會好似大鄉理出城..咩都5知..
去到果度...嘩..真係諗都諗5到..果度係大到..同埋行果D一層層..係咁上上上..上極都5到..行左好耐..我地先行哂...真係轉到我頭都痛...好累呀..真係...不過又真係幾令GE果度...都不枉我行得咁辛苦..嘰嘰...^^好累呀...沖涼先..
| | 出爐時間︰2005-05-30 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 5 月 28 日 星期六 |  |
|
| 媽mi仔大日子唷∼** | 今日28號..係我媽mi仔ge大日子..
我一早起身,.等a媽番左工.就同老豆出元朗訂cake同buy禮物..係隻豬仔黎ga..5知a媽笠5笠le..
之後我就出左去學日文..學完同媽mi姑姐一齊去左沙田搵2表姐..冇見一排..佢又令女左wor>.真係登佢老公仔開心/\/\*
之後都冇咩特別野lu...嘰............. | | 出爐時間︰2005-05-29 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | »
|