| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 5 月 19 日 星期四 |  |
|
開心_"  | 今日係彤彤豬既大日子呀.....佢今日生日仔呀.....好鄧佢開心..嘰嘰
今日番學..等左好耐好耐.先等到放學//..\\
今日彤彤要留堂..所以我同莊走先..去左買cake俾彤彤..本身諗住我同莊去左我屋企先ga..之後叫彤自己黎.諗住俾個驚喜佢ma..但之後因為有個大小姐..佢行得好慢..之後因為太煩..所以就冇等佢..點知佢係度發脾氣.話我地5等佢..跟住嘈嘈下..嘈到炆炆地..之後我就決定叫佢自己去..因為個cake就溶喇..但係搞左咁耐..搞到彤豬都放左lu..所以之後我地就索性等埋佢先去我屋企...當我地去到錦上路果時..個大小姐都仲未到..咁我地咪叫佢自己搭的士去我屋企lo...點知我地一上的士..佢就話到..真係吹到啤一聲./不過都係叫佢自己黎;..點知佢又係度發脾氣..真係好想閙佢..即火都黎埋**
..去到我屋企..條大小姐冇啦啦又話番左自己屋企..咁我地咪去食cake lo..點知佢條人..又係度嘈我地3個..話我地le樣5岩果樣5岩..真係好想死∼.le個句世上點會有d咁文室ge人ga....真係..同佢講多句都想死....之後咪5理佢lo
食完cake..再傾多陣計..彤同莊就要走lu...之後我就送左佢地出路口搭車..我就行番屋企喇...5知彤佢今日開5開心le??
最後我就係度打日記喇...嘰..
| | 出爐時間︰2005-05-21 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 5 月 7 日 星期六 |  |
|
| ....>V< | 今日做左好多野呀...好累好累.><條命都冇喇....唉唷唷∼∼
一早我就去左學日文.不過就遲到左一陣陣咁多多啦.之後le就去左元朗..做左一陣街市婆.去左買菜..不過好慘情地.原來我係5知咩叫"雞空"真係魚魚丫...
唉唷...岩岩收到一個好驚人ge消息..就係彤彤b佢cut左頭髮丫..佢又5等埋我wor.仲話fd wor..真係丫...佢話cut到好型女..好想快d睇睇丫..仲要短過之前..真係吃驚唷∼
好喇.我要去bbqqqqqq lu...係咁啦今日就.. | | 出爐時間︰2005-05-26 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | »
|