| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 28 日 星期二 |  |
|
| 無奈.. | 今日對test paper...唉.真係有d後悔..點解我會考成咁..雖然係有好過上次..但係我梗係覺得5夠好lo...不過最慘ge就係當我收到我份eng dict ge 時候..真係o咀哂lo..得24分..真係讀左咁多年書..都未試過咁..成個人係冇哂反應lo..真係o哂咀..唉..因為我冇諗過佢段落果度會默哂咁多段同埋咁高分一個字...所以唉~..不過都好彩..有paper2.3拉番..真係大不如前lo..嘰嘰..
聽日紅十字會要宣誓..真係可憐..得我地幾丁友..點宣呀...真係無奈..覺得好慘..唉好眼訓喇..聽日再打啦..係咁..88**
| | 出爐時間︰2005-06-29 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 6 月 27 日 星期一 |  |
|
| 睇頭d.. | 今日係最後一早考試喇...考中史同電腦...好彩有背野..俾我背中左..嘰嘰.又識wor.不過可惜ge係..我明明問答果度係識ga..不過我真係好眼訓..所以有心冇力..到最後都係冇寫到...不過電腦就差d喇..都5夠時間做..不過5緊要啦..嘻嘻
放左學之後就去左銀座睇頭文dd...入到去..好多熟人lo...搞到有d 5好意思..頭d都幾好睇.不過係果個杜文澤煩左d lo..什麼什麼世界第1..佢發夢啦..我驚佢連ga車都坐5落a...睇到陳x希..又諗起..唉..真係煩惱丫..可憐yo..仲有哇..我發現左頭d入面陳x希白色果ga車..好熟口面..我成日朝早出路口都見到一ge同佢好似ge車車飛過..不過我次次都睇5到入面開車果個係男係女..令仔定係a伯.
..之後又番左學校吹野..都係咁啦..不過隻比賽指定easy wor.5驚..希望拎番個金啦.吹完野就番屋企lu
| | 出爐時間︰2005-06-28 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 93 | »
|