2007*10*14 SUN
今朝0930 Get UP
一直悶到依家-\/-''
只是溫書[Ch!nesE]''
星期二默 *\/*
文言文-______-'' OMG`!
END`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
各位里好`xd
Qooza又變左-口-''
siuyuelub
好煩mA?!*
2007♥10♥13
今朝0800彈起身-\/-''
因為要返學`
放學返屋企*
跟住換衫去補習
1700 BacK HomE
END*