今日我好似癡左線,
開學咁耐,
好似都係第一次真真正正咁發火,
不過諗諗下都係覺得自己唔岩
sorry..........forgive me la..
.......................................................
放左學之後超變態的,
我竟然會玩捉依欣,
真係笑死我,
聖誕鹿講個d野有點兒變態…(加佢的行為)
....................................................
聽日比賽…加油!
仲有…呀君生日快樂(^^)
|