超級唔開心呀,
我死啦,
我d成績咁…
喊左好耐lol.........
點解會咁
histroy低分成咁,
平均分好似唔合格…
唔係要留班呀?
點算呀
下學期,
我一定要加油,
如果唔係,我諗我會死,
但係,我唔知點解覺得,
我..........
好似做唔到,
唔知咩原因…
但係,我知道我一定要做到,
唔理啦,
理得佢啦,搞番點d成績,
先諗下,我究竟發生左點咩事啦
下學期,加油呀,
一定唔可以衰!
..........................................................
|