今日又係平平凡凡咁係屋企,
次次禮拜日都係咁,
唔係煲碟,
就出去採單車,
期實今日諗住返教會還錢錢的,
但係周公實在太令仔啦,
忍唔住要見多佢一陣,
所以就……=.=++
又要趕hw啦,
考完試都有功課,
沒有人性的.....
..........................................................