今日考Eng Wirting,
應該死唔去ge,
不過寫到好亂,
listening就唔知啦,
前面好易,
但係最尾個板,
掛著c d題目,
聽唔到,
聽到d,
唉..
...............................................
聽日考歷史,
要加油啦!!
中文口試應該ok掛…
溫豬啦~~
++++oil!!
................................................