尋日同eli 睇到迪佢地喺1c班..就去睇下咩事..
瑤戈d 都喺晒到,,
知左佢地系幫alum 問d野,,之後就同左映,彰,婷,瑤戈d 喺度挽`
迪同茵n alum 就同佢地理論,,!!><
戈條友仲勁串咀囉`!!
之後迪佢地4戈落左去見d 亞sir n miz!!
到左金日就搵我.eli ,瑤.映,彰n 鍾倩婷,,話我地有份參與..!!
嗌晒咪叫卵地落去....同dorime 傾...佢首先嗌左我n eli除耳環..-0-
之後傾n傾n傾...佢d 態度超好....冇乜話我地的不是..
只是話我地on 居...俾人利用,過木喬戈d....佢系將件事既point 講晒出泥,,,勁!
佢話我系串心既朋友,,,,,搞到我地戈戈d 信心都動瑤晒囉`!!
佢仲對我地笑亞戈d拉...講左好多野我地知..`
好似有講有笑梗,,-3-..之後lunch 開會.,..
金日冇上2堂幾...正`>#<
話我地恐嚇1戈f,1學生!!
旦戈f,1仔真好戲囉.....喺我地面前串柒柒梗,,!到左miz n 亞sir 面前就必晒d 眼淚出泥!!勁,,,,!!!-3333-
alun 1定記大過...迪n茵記左小過`
我地6戈就記缺點`-0-....雖然好吾抵...旦冇所謂拉,,我也不算是好學生!-0-
xanga::: sai_suet
|