到左美國囉..想比大家知道我既生活情況 我知大家好掛住我XD(雖然都係得呀膠睇到)
其實我都幾鐘意E度,好和平好舒服,好多馬路根本係比人行 ,D人又NICE 剩係講早晨一日都講十幾次
雖然仲未同尼到人溝通得金好,不過我會努力,為左我既理想(識鬼妹@@),唔講金多比大家睇下我住既環境

我ROOMMATE@@,高我成個頭囉....(估唔到係到會見到美國唐思偉)

我既廳同廚房

我張書棹

睡房..右邊個個係我既..不過我部電腦係左邊..兩邊比我霸晒
本來電話仲有好多架..但係唔見到條USB,唯有下次先POST/.\
|