連打4篇..未試過@@
用了半小時而已
ok..next
唉...由mus果一堂開始..
我既人生就完左..
我完全崩潰..
只系用左一個小息練...
練得幾多!!???當我天才?!!
今次系正式錄影T^T
沒了沒了....
我企左系到吾郁..
唉!!!!!!!!!
lunch之後...
潘上左黎同我地講有一組可以仲有機會再補考@@
都仲有一線生機...
不過都幾難'''
不過幸好呢一句..我先未跌到谷底
以加要比心機練=]