| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| 100Q |
分類: 未分類 |
好無聊tim...
做下100問..
好人D比你了解我啦
------------------------------------------------
1. 今日係幾號: 21.8.09
2. 性別: 女
3. 依家幾多歲: 過埋29號就14歲喇-v-
4. 咩星座: 處女
5. 幾高: 166~7cm(我都吾知)
6. 單眼皮定雙眼皮: 雙
7. 屋企有幾多人(計埋自己): 4個
8. 想唔想自己一個人搬出去住: 自己一間房就想xd
9. 最鍾意聽咩歌: HSJ(仲之好聽就得^^)
10 .你有無潔癖: 有d啦
11. 住係邊: 上水
12. 有無諗過結婚:吾知:0)
13.承上題, 如有咁諗住幾時結婚:還是算吧-.-
14. 會唔會生BB: 幾歲丫..邊有甘快諗到喎=A=
15. 識得最耐既朋友係邊個:好多喎!!
16. 承上題, 如有識左幾耐: 應該都有9年lu*V*
17. 日記網址係咩: qooza:skeletons
18. 有無得罪過人: 人誰無過-v-
19. 如果有得罪左邊個: 吾記得左0
20. 記咩最叻: 吾知-.-
21. 最討厭咩天氣: 陽光普照
22. 有無鍾意過人: 有
23. 鍾意男定女: 男
24. 支唔支持同性戀: 我可以話吾支持嘛?!
25. 同性朋友多定異性朋友多: 同性
26. 鐘意你現有嘅朋友嗎: yes
27. 最討厭的數字:8
28. 喜歡邊一類型既男/女性:5G
29. 你係唔係乖學生: 當然系XD(自大中'')
30. 有無見過流星: 冇..可惜T^T
31. 有無見過彩虹: 見過
32. 去開邊間超級市場 : welcome
33. 你覺得你係咩既人: 好人-v-
34. 怕唔怕黑: 都吾算好怕既''
35. 有D咩古怪既習慣:5G-3-''
36. 覺得自己尚算正常嗎: 算..人地吾覺姐
37. 現在有冇讀書: 升f.3
38. 讀緊咩學校: frcss
39. 讀緊咩班: 2A
40. 咁你個班有幾多人: 42
41. 如MSN HANG左你會點: 冇點-囧-
42. 最鍾意講既單字: 哦
43. 現在有無拍拖: 估下xd
44. 如果有人同你表白, 你想佢直接定間接同你表白: 直接掛''
45. 最怕既動物: 昆蟲
46. 朋友對你重要嗎: 極度重要...冇左會死
47. 有無搬過屋: 冇
48. 寧願好凍定好熱: 好凍
49. 用緊咩色銀包: 黑白
50. 會唔會親手整禮物俾朋友: 睇下邊個囉@@
51. 第一個偶像係邊個:吾記得-v-
52. 你過得快樂嗎:一時時啦
53. 有無打MSN N/A MESSAGE:
54. 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇..冇仇口
55. 鐘意搭咩交通工具: 小巴
56. 電視劇值唔值得追: 睇下講咩喇
57. 會唔會幫呀媽做家務: 一時時..不過多數都會既
58. 你係屬於被動定主動既人: 被動
59. 有無想過要整容: 冇
60. 有無界過手: 有
61. 最想養既動物: 自從今日之後..我都吾知想養咩XD
62. 有無兄弟姊妹: 細妹
63. 如果有個你諗都無諗過嘅人同你表白:嚇親
64. 屋企有無種花: 曾經有
65. 想儲多少錢: 愈多愈好
66. 返學會唔會著冷衫: 聽天由命
67. 現在有無鍾意人: 有
68. 點解鍾意佢: 吾話你知-v-
69. 鍾意咗佢幾耐:都吾話你知-v-
70. 佢係一個點既人:好人..
71. 有冇諗過要表白:有
72. 而家呢一刻想同佢講乜:有都吾系到講喇-v-
73. 最鍾意咩顏色: 黑,白,藍,紫
74. 用乜牌子手提電話: Song Ericsson
75. 有無去開哪間髮型屋: 冇
76. 上咩堂先會訓覺:中史,世史,地理,中文(吾做文科人XD)
77. 搭咩車返學: 小巴
78. 同邊個一齊返學: 歐恩
79. 同邊個一齊放學:多數都系自己一個....好慘
80. 眼唔眼訓: 吾眼訓喎!
81. 有無食早餐習慣: 冇
82. LUNCH 同幾多人一齊食:吾定
83. 承上題,同邊個: R,雪,蕭婷....
84. 有冇宗教信仰: ys..基督教
85. 鍾意影相嗎: 吾系好中意
86. 鍾意合照定獨照: 合照
87. 多數幾點沖涼:10點幾到喇
88. 食唔食煙: NO
89. 愛媽多點還是爸多點:丫媽掛
90. 比較鐘意咩天氣: 陰天..
91. 同邊個一間房: 丫妹
92. 自己張牀有無公仔: yes
93. 屋企有無養竉物:之前都有養一兩果星期既
94. 養咩竉物: 倉鼠
95. 有無”寫”日記習慣: 曾經..
96. 承上題, 寫咗幾耐: 吾夠一星期
97. 有無”打”網上日記: 有
98. 承上題,會唔會日日都更新網上日記: 吾定
99. 請說出寫日記同網上日記有咩分別: 吾洗用紙
100. 鐘意人多定人少: 睇情況
D問題有D真系難答''
|
| 發現時間:2009-08-22 12:19 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
| 2009-08-20 |
分類: 未分類 |
琴晚喊完..
今朝起身..隻眼好似好腫丫-A-
(仲之就吾喊喇)
一起身仲要食m記tim..
簡直系謀殺既行為..
不過今日吾洗補..開心死>V<
2點9..同丫媽出佐敦..
差吾多8點先番到屋企..(好攰)
我地仲叫pizza食...
之後都冇咩事..
甘又一day...
-------------------------
仲有樣開心既事..
丫媽終於都比我睇戲..
thx!!!! |
| 發現時間:2009-08-21 12:31 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
沙灘&堂弟滿月  |
分類: 未分類 |
今朝7點半有morning call..起左身-.-
沒了半小時的訓教時間(算啦..)
執好野之後出門口..
我竟然早到-.-冇人陪我..
好彩見到晴晴..
之後去7仔買yes..(都仲未有人黎..)
果個小櫻一見到我就打我..可憐T^T
隨後沈玉珍都黎埋..
唉...等R果D人仔好耐-.-
原本9點要系到等..
但系9點5先開始行番去..
我同蕭婷都冇帶通告..
曾曾就叫我地冒簽一張(有D衰)
之後我地滿住蕭婷..秘密寫一張生日卡比佢..
上車喇~極之驚嚇..個司機突然唱歌-.-
不過個個都歡呼-v-
曾曾佢地又唱...(起哄'')
開車冇耐... 我地就唱birthday song比蕭婷..
全車都同佢celebrate..
過左陣..無聊到玩nds..
about11點3arrive
我未落水..連電話都未放低就比雪既水彈整到我濕晒-.-
之後追到佢去海邊..反而又比人用盆潑多次606
當然報仇啦-v-
推人落水果陣..自己又企吾隱又一齊跌..
D水真系好鹹-3-''
過左陣..我同丫雪去裝水彈..
佢勁衰..成日搵水淋我..
有時就吾小心就整爆左..(又濕)
我地番去之後..第一次時間就拋曾曾...(high><)
之後就系R..
佢同晴晴玩更石頭..
我地又玩擲石頭...睇下邊個遠D..
落番水既時候..
丫雪突然話好痛..
原來隻腳流血~_~
蕭婷幫佢洗傷口..
(同時間...)
(廣播:由於潮退關係..請小心焦石..以免受傷)<-----大概系甘啦
明顯串更丫雪-v-
之後就一齊買野飲..
mio同蛋蛋果D又吾落水...全部坐晒系到-.-
不過最驚嚇都系果野飲..
貴到unbeliveable...
寶礦力$19...蜂蜜綠茶$16
(仲之自己帶野去飲)
我地行番去果陣..D沙好熱-_-
放低D野即刻落水..
then..都一直系水都玩
R佢地用氣球當水泡(無言)
又將氣球放系衫入面..
奶奶又玩埋一份...
氣球爆左又話裝假狗(shot晒)
約書某D人系到圍住果外國既男仔...
見佢好驚甘即刻走..(笑)
之後我地見到個男潛水..又魚又捉蟹(超勁丫!!!!)
當佢走左果陣..R又傻左..
又叫honey..又話等食飯-.-
之後使徒D人過左黎..
我就諗番起要報仇..
丫雪聽到就話幫我..我話遲少少先..
但系佢就已經預備左盆水淋佢(活該了-v-)
------------------------------------
直至2點4..我地都預備走..
洗頭同沖涼...
我又吾記得帶毛巾..問人借
換完衫連我都睇吾慣自己-.-
之後影組相..
上車前..好多人都去買雪糕食..
當我食更既時候..我先記得對鞋吾記得拎=0=''
不過算啦..對鞋都買左甘耐..屋企仲有!^!
當奶奶問我借佢既野系邊..
我先記得放左系洗手間..
對吾住丫!!!!系我既錯T^T
之後我都只系靜靜甘睇風景..
同兩個人sd sms
R就同佢地玩到全車都聽到佢把聲...
落車之後..我地系教會停留左好耐..
丫媽真系好煩...要我5點半番到屋企..
我仲要搭的士番去(就黎痴線喇)
------------------------------------------
夜晚..堂弟滿月..又要去酒樓食飯
好悶囉!!!全部都系細佬..冇一個傾得埋..
我睇yes同sd sms..甘都可以比人話(唉...我吾想系呢果家庭出世)
差吾多11點先番到屋企..
大致上都系甘啦...THE END
|
| 發現時間:2009-08-17 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 6 日 星期四  |
| 2009-08-06 |
分類: 未分類 |
有D憎細妹...
好煩..
小小事就同我嘈..
同佢講道理又吾得..
又成日好大聲同我講野..
語氣又吾好..
有時都懶得同佢嘈..
吾出聲算
先前又聽佢D FD講...
話佢講我D野比佢地知
我好想打佢囉..
將我D野講比人知..佢咩身份丫!!??
一話佢既時候
又拎之前D事出黎(勁惡甘講)
唉!!好想有果家姐或者丫哥
永遠都覺得甘樣容易溝通
orz |
| 發現時間:2009-08-06 11:12 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 2 日 星期日  |
| 動漫節 |
分類: 未分類 |
今日又訓過龍''
個個都等我...
(不過都吾知甘早去做咩?!
早去遲去咪又系甘多人-3-)
去到尖沙咀果陣..
傑仲話識去..帶我地行好耐..
先去到碼頭搭船..
果海好臭''我拎左支止汗劑出黎噴..(即刻勁香)
去到會場''我地女仔+峄去yes排隊
接近一果鐘..
最後有D仲要訂先有-3-''
之後我地去買貓貓帽..(I like it!)
我同嘉敏都戴住行..
突然間有人同我講早晨..呆-口-''
原來系李讚名=.=
之後我地漫無目的行下..睇野..
我地行過一間買袋既..
我已經瘋左..
好吾忍心甘買左個130蚊既袋..
之後我地行左去小食部...
又遇到星果D..
佢地痴線..買劍
我地又見到好多人都影更cosplay..
好多好令-v-
我地仲不時入鏡(失敗)
最嚇驚..我竟然有機會見到僞娘
扮光之美少女..
先後又遇到FD..
王淑敏著女僕裝(恕我直言..有D怪)
未見過黃配白-口-||
又見到梁智明同婷仔黎拍拖....唉!
2點幾..D細佬都話肚餓要走(吾捨得)
仲之吾帶細佬黎...
之後我地行去m記..條路好熱-0-
3點幾到..有人請我去多次..
叫嘉敏去又吾去..
得番我同另一FD..
我地排左about半果鐘就入到
慢慢行左好耐..
引吾到佢買野tim..無聊-v-
勁多人丫''仲多過今朝..
行得都幾辛苦-3-''
行到同人區果陣..
陳柏宇唱更歌(真系好好聽-v-)
其後系鄭融..期間一件事嚇親我-口-''
但受左-0-
之後搵番佢班FD
話睇跳舞..
企左勁耐..半小時丫!!!
但系都值得..佢地D舞好激
睇到中途就走左
落到去影cosplay..
我影到果僞娘..
今年我見得最多既一次-v-
之後搭地鐵走
有一名人士搞到我買錯ticket
又要去到客戶中心處理..trouble
8點幾番到粉嶺..去到丫嬤到食飯..
一入門口就比丫爸怒視..
食完番到屋企之後..
1點幾就訓左..
比人嘈醒左-.-
不過都估到
因為.........
我太叻-v- |
| 發現時間:2009-08-04 01:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 56 | » |