2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
華姐xD'

8:30睇華姐xD'
森葵一開頭就講左[[架勢堂]]出黎..*
笑到痴左..*
琴晚好勁呀佢..*
講左小儀個名2次xD'
俾我想像中靚仔..*
但佢好似冇咩講嘢..
個SHOW10:30完..
11:00就番到CR..勁..*
聽森美移動聽到12:30就訓左喇..*
做咩e+個個人都整晒Xanga ga?!

琴日parents day...*
幾好呀..
估唔到我o係miss chan心目中我係叻gaa..!
但佢問左我呀媽我o係屋企有冇睇eng book知後就講左廿幾次terrible!
我呀媽話佢chisin xD'
知後見miss see..
俾我想像中好人..*
冇咩點話我..~
走o個時見到kk...
搭緊車呀媽先開始鬧..
一句都冇駁個佢..
coz今次真係我ga錯..
我自己有幾努力我自己知..
如果佢有話錯我我一定駁..
但今次...
我只可以講..咩都係我錯晒...
咩都唔關事...
番屋企..
嘐媽當冇件事xD'
睇人xanga..
哈哈..
先知好多人都鍾意SK gaa xD"

刊登時間︰2006-01-22 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


CR

講番上星期5ga CR先..
放學去搵Yanny..
上CR..
唔係好記得喇..
好似見到森美..小儀..呀奴..朱fun..呀so...
e記..mini..呀金..呀喱..陳強..eason..
好似冇喇..
森美話俾佢d嘢食好正wo..
見到佢食..
勁開心..第一次見到佢食我ga嘢..xD'
佢幫我地叫小儀出黎..影相..xD'
陳強爆歡迎..勁多人等佢...

刊登時間︰2006-01-22 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
100問呢..

1.行天橋定隧道?天橋
2.行斑馬線定紅綠燈?紅綠燈
3.搭巴士定小巴?巴士..我係巴士fans呀...*
4.搭火車定地鐵?KCR
5.咁輕鐵定叮叮?叮叮..*
6.揹背囊定鈄揹袋?鈄揹袋
7.要粗框定幼框眼鏡?唔粗唔幼xD'
8.藍色原子筆定黑色原子筆?黑色
9.用鉛筆定鉛芯筆?鉛筆..,型d..*
10.手電要摺機定唔摺?摺機..
11.大包裝tissue定細包裝? 細包
12. 曬駱駝要綠色定粉紅色?2隻都好..*
13.做林曉峰定錢嘉樂?錢嘉樂..
14.揀方力申定劉愷威?方力申
15.要房祖明定成龍?成龍..
16.揀gayman定TB?TB..
17.Yumiko定Jade? JADE
18.姚明定曾志偉?曾志偉
19. 幫百佳定惠康賣廣告?惠康..*
20. 咁萬寧定屈臣氏?萬寧
21.有張自己既激大頭廣告,放響紅隧香港出口定九龍出口?放響你屋企呀xD'
22.買baleno定blue star? BLUE STAR..*
23. bossini定giordano? GIORDANO
24.行CWB定TST?一定係CWB..
25.唔食飯定唔訓覺?唔訓覺
26.食雪糕定雪條?雪糕..*
27.買短襪定船襪?船襪
28.蔡依林定候佩岑[同Jay]?我點知佢呀..*
29.Stephy定嬌[同方力申]?呀gill..*
30.做八兩金定馬蹄露?做你呀..*
31.Roadshow d/l鈴聲官恩娜做定吳日言做?呀Yan..可愛D..
32.Mickey定Minnie?MICKEY
33.Pluto定Goofy?PLUTO..
34.森美定小儀?一定係森美*..xD'
35.要乞兒頭定光頭?你個頭xDDDD'
36.成面暗瘡定有一粒巨?成面暗瘡..
37.自己極肥矮定極高瘦?想極高瘦...耐何我係極肥矮
38.開燈訓覺定熄燈訓覺?聽903訓..*
39.楂電單車定大大大貨車?電單車!
40.要7人車定普通私家車?普通私家車..
41.Now寬頻電視定extv[TVC果個]?NOW la..
42.揀mix定外國人? .mix..*
43.塔羅牌定風水? .塔羅牌..
44.Gucci定LV? GUCCI..*
45.Paul Frank定Bathing Ape?一定係BATHING APE
46.Super Lover定Hysteric? 唔...2樣我都要xD'
47.食M記定KFC? KFC..
48.7仔定OK? 7仔
49.新巴定城巴?新巴
50.安安定佳佳?Ocean Park..*
51.獅子定老虎?老虎
52.耶穌定聖母?耶穌
53.萬事如意定心想事成?心想事成xD''
54.做阿爺定阿公?阿嫲..*
55.飲diamond black定jolly shandy?jolly shandy la..
56.要土葬定火葬?火葬..
57.自己死先定老公死先?可唔可以叫你死先呀xD'
58.病死定撞車?開心死//笑死xD'
59.碌落山定跌落海?同上..
60.斷手定斷腳?如果我有$ga話咩都冇問題..
61.睡覺流口水定扯鼻鼾?流口水..唔好嘈親人地..*
62.聾左定啞左?啞左..但我要lala聾左..*
63.屙定嘔?屙
64.睇劇集定電影?電影
65.賭波定賭馬?賭馬
66.做男人上身女人下身定女人上身男人下身?都話做你lor..*
67.用real player定window media player? 2樣都有ga bro..real player多D..
68.用ICQ定MSN?MSN..*
69.寧願二萬個早到定二萬個遲到?二萬個早..遲得太多喇我..
70.揀Aaron定Leon? LEON..
71.吳彥祖定陳冠希? EDISON..
72.林家聰[12星]定羅貫峰? 下...
73.林嘉欣定李嘉欣?林嘉欣...森美爆鍾意xD"
74.吳卓羲定陳建峰?陳健峰..
75.蔡瀾定韓韜? 韓韜
76.姓陳定姓黃?陳..
77.入樹仁定珠海?樹仁..
78.飲紅豆冰定菠蘿冰?菠蘿冰..iloveyellow...*
79.做情人定貓狗?情人..
80.食煙定飲酒? 飲酒
81.蒲bar定D?蒲bar..
82.食蝦餃定燒賣?燒賣
83.油炸鬼定牛利蘇?油炸鬼
84.食豬定牛?豬
85.揀匯豐定恆生開a/c?匯豐..
86.要藍色校服定啡色校服?啡色..本身都係藍色喇..*
87.8號風定黑色暴雨? 我要唔番學xD"
88.steam定sauna? sauna
89.neway定cali? neway
90.physical定cali? physical..
91.住1樓定48樓? 48樓
92.叮噹定多啦A夢?叮噹..嗌小2隻字..慳番淡氣..xD'
93.番鹼定沐浴露?沐浴露..
94.長遮定縮骨遮?縮骨遮..
95.食橙定柑?橙..
96.用Frontpage定Dreamwaver? Dreamwaver*..
97.至net小人類定放學ICU?至net小人類..
98.聽903定997? 一定係903*..激愛903xD'
99.做定唔做呢個test?做..
100.自己個名叫[愛]好定[費]好? 愛lor..coz本身都好費..

刊登時間︰2006-01-21 07:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 20 日  星期五 晴天
努力

今日同媽咪講完電話知後..
我喊左...
期實我真係冇諗個會喊..
一直我都覺得...我今次唔好..咪下次再努力lor..
但聽完媽咪講ga嘢知後..
我覺得好錯lor..
我喊係因為我覺得好對唔住我媽咪...
我知佢對我期望好高....
今日我同佢講...
佢冇鬧個我一句...
佢同我講..無論我做錯咩嘢...佢都會俾機會我...
佢仲叫我唔好咁驚..
今次考得唔好..下次要努力..
我完全地估唔到佢會咁講...
但反而更加令我覺得我勁唔岩..
Anyway...今年真係要咁努力喇!
唔可以再衰俾媽咪睇...

刊登時間︰2006-01-20 09:32 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天
YES OR NO 2

有冇理由會O係課室到換M巾呀??
係咪咁勁呀?!
e+先知咩叫真正ga女校!!

刊登時間︰2006-01-19 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]