happy new year!
》叱吒樂壇男歌手
》叱吒樂壇組合
》叱吒樂壇生力軍男歌手
就黎到2006年la!
hapi birthday to u.
龍兄鳳弟正到冇嘢講.笑足3個鐘XD'




2006 年 1 月 2 日 星期一

叱吒



刊登時間︰2006-01-02 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 1 日 星期日

㊣在叱吒
今日"㊣在叱吒"!!!
小女心水:
金獎:陳奕迅
銀獎:古巨基//林一峰
銅獎:李克勤
》叱吒樂壇女歌手
金獎:何韻詩
銀獎:楊千嬅
銅獎:JANICE//呀fi
金獎:Twins
銀獎:草蜢
銅獎:Soler//艾粒<艾粒加油!!我要聽大飲茶XDD''>
金獎:方大同
銀獎:側田//Eugene
銅獎:charles
》叱吒樂壇生力軍女歌手
金獎:衛蘭
銀獎:謝安琪
銅獎:王菀之
》叱吒樂壇生力軍組合
金獎:Soler
銀獎:Pixel Toy
銅獎:Krusty
MC:森美x呀jan <GOOD SHOW呀>
support:森美.呀jan.eason.leo ku.janice.呀fi.千fa.艾粒.大同.charles.eugene.呀kay.pixel toy!

刊登時間︰2006-01-01 01:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 31 日 星期六

新一年XD"
埋完單就等我講下今年ge嘢先la.
今年真係法生左好多嘢lo..
總括ge黎講都係唔開心ge多..
今年最特別就係鍾意左梁志健先生lo,,
為佢真係做左好多好多嘢..
但到呢一刻,,我都會覺得係直得lo.
琴晚同pearl講電話,,佢都話咁跟落去都唔係辦法..
去CR等,,等到佢,,最多都係開心幾分鐘,,
咁右點?就係為左o個幾分鐘,值得咩?
琴日森美鬧佢,,叫佢唔好等,,話最憎人地o係到o晒時間..
俾心機讀書仲好,,咁我仲出唔出func?上唔上CR呀?
跟住就係今年同lala真係熟左fd左好多lo,,特別係呢幾個月,
同佢識左好耐,,但呢幾個月真係勁fd lo,,
大家都gag左好多~XD"
同佢改左好多花名XD"
我覺得係因為sk lo~XDDDD"'
但唔係ge,,係大家冇一齊番學lo,,見得冇咁多,,
同埋大家都好玩左lo.
有時有啲嘢真係失去左先會去學識珍惜lo.*
再跟住就係Ruth la.
coeyjesseysophia姿姿,,勁好玩的4丁人XD"
thz 呢4位仁兄,,小女係一個極知難頂ge人,,
但你地都冇咩介意<我覺得ja>,,thz x100*
愛爆你地.
coey:仲記唔記得星期2的約定呢?一個極知好笑ge人,,
肯付出,,好人黎ga~
jessey:好早就識佢luu.唔好再溫geog同中屎呀=]
勁肯幫人,,冇你都唔知點.
sophia:勁爆gag,,但心情唔好o個時..勁得人驚.
姿姿:勁串.但我鍾意XDD"右係gag王一名=]
入呢班最開心就係識到呢4位屎忽鬼XD"
講完開心到唔開心=.=
有miss see呢位班主任都唔知係一件好事定唔好事,,
有時勁好人..但有時..
上學期ge exam勁唔掂,,so下學期一定要努力讀書呀!
朋友門,,我們一起努力吧!!
今年都係得呢幾樣嘢,,俾較深刻..
2006年真係要努力la,,減少出func.減小上CR.
努力讀書!
<for sk:希望森小愈做愈紅,,ilovesk愈黎愈多人,開開心心la~>
<for sammy:希望你真係有一日攞到影帝XD"
同屋企人開開開心!
唔好再病la!>
< for siuyee:快d嫁得出呀*>
<for my fdz:keep住開心呀,,luv u 4ever!>
< for me:真係真係要努力la,,要快d改壞習慣呀,,脾氣勁唔好,,全部都要改呀!>
要同2005講bibi luu,,希望2006年個個人都俾2005個好la!XD"
刊登時間︰2005-12-31 09:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
hapi b. day to Jessey*

hapi birthday to u.
hapi birthday to Jessey.
hapi birthday to u!
刊登時間︰2005-12-31 02:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 30 日 星期五

龍兄鳳弟
刊登時間︰2005-12-30 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »