今日約左yellow入元朗唱k。其實我想搵人陪我去元朗拎番張cert,多謝晒佢肯陪我 我同佢11點到就去到元朗,點知原來兩個人都唔識d地方,要問人先知neway係邊度,haha 果度冇lunch k嫁,得lunch buffet,不過都冇計。都係可以唱到1點za,次次都咁快趕人走 仲要d野又唔好食woo,下次米搞~
之後去打陣機,then行左一陣,不過都冇咩野行既。我地發覺原來元朗真係好多年青既女孩子,突然間覺得自己老左好多
今日最白痴莫既過於係原來張cert要一個月後先拎到,搞到白行一趟,sorry呀yellow~最後返上水食下野就返屋企loo
|