skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 6
累積人氣: 11455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


冇咩特別既一日 無奈 分類: 未分類

今日都係返學,不過要好早起身,好眼訓...差d係上堂既時候訓著,上完堂就返上水既匯豐銀行打簿&過數交poly既complementary studies courses,我又學識多一樣野la,跟住就去library借書,我借左兩本statistics既書,因為我要學返唔識既野,如果唔係會好大煲,希望我睇得明啦

2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


同joey,eva食飯 感動 分類: 未分類

今日約左eva,joey食lunch,返完頭果堂之後,就同eva去買英文書,都唔算太貴,跟住就行過海港城,真係好鬼死熱呀,出晒汗,件衫又唔透風woo 行左25-30分鐘到就到,但又唔知約左係where等,又搞左一陣,我又鬼咁趕時間woo,得兩個鐘食飯za,一來一回都冇左差唔多一個鐘la,見到joey之後就諗去where食飯,我都估到佢唔識where有好野食嫁啦,因為佢話日日都係食自備飯盒,不過唔緊要,我地好快決定好去city super食,由於我冇咩時間既關係,我就隨便叫左個(台灣肉鬆麻婆豆腐飯),好彩都幾好味,我買完之後,就到佢地買,我就坐係度等,突然有好多人黎買野食,好彩我買得快za,如果唔係就有排都冇得食啦,佢地買完返黎,我都差唔多食完loo,跟住我坐多十分鐘到,傾多一陣就急急腳咁走人loo,我用唔係太快既speed,用左20分鐘就返到左poly,但都要遲左少少入課室,但係阿sir又係例牌咁遲15分鐘,總之我唔使咁趕啦    

今日教果d野係d練習題目,我唔係好識做,坐我隔離果個阿賓識做,我就問佢囉,佢都好樂意咁答我,咁我都有d明明地既,不過都要努力d先得,好快就落堂la,放學走去火車站,因為同阿賓同路既關係,同佢傾左幾句計,咁我又同一個同學熟d啦,都係一件開心既事黎既

2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


文輝表哥黎我屋企 開心 分類: 未分類

今日都係照常上課,calculus既老師終於比homework我地做啦,hee唔使咁悶loo

我埋走上火車前,eva打比我,問我係where,咁我叫佢快d黎火車站,咁就一齊返上水,有人同我傾下計,冇咁悶ma 佢返到上水,話要去聖安娜拎月餅,之後就送佢返屋企.

我返到屋企,文輝已經黎左,仲帶左好多野食黎,因為佢之前去左澳門旅行,d野食有好多,for example,杏仁餅,豬肉乾...... 好味道!!!跟住我教左佢同細妹玩german bridge,大家都玩得好開心,最後既winner當然係我啦 之後食完飯,坐左一陣佢就走la,佢臨走前重比左我同細妹每人$100呀,真係多謝晒佢

 

2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


同阿樂埋走前打波 愉快 分類: 未分類

今日係我咁大個仔第一次寫日記,都幾開心既!!!

今日十一點幾起身,係屋企食完飯就急急腳咁番學啦,都係我掛住睇電視,so遲左出門口,搞到遲左去到poly,仲要我唔識間room點去,又再遲多dd,足足遲左十分鐘先入到課室,唉...不過都冇咩所謂,係上calculus,都唔使咁介意^^上完之後就有一個鐘空閒時間,都唔知做咩好,都係跟住d同學仔去library行下,之後就上statistics,我覺得呀sir都教得唔錯,不過好搞笑既係今日有人提議呀sir用多d中文教,話咁會易明d woo,其實呀sir都已經用好多中文嫁啦,唔通要用母語教學咩,咁上到黎都預左要用英文上堂嫁啦,岩唔岩先 ,上到最後果15mins,有兩個subject leader上黎講野,介紹下d 學校service比我地聽,最重要既係佢講左升degree既detail,佢話我果系既degree有90個位,我地班都係得32個人,再加埋其他果d HD,Speed既人,都可以仲有位,只要GPA有2.5分以上,係每科有c+以上,會優先考慮咁woo,都唔知係好事定係壞事啦,都係唔好諗咁多住,比心機讀好d先算啦

跟住就搭火車番上水打波,小航約左5:30,但我因為要番學,so要6:40先去到,係途中遇到海賢,佢話冇得番屋企住,又冇野做,咁我叫佢一齊去打波囉,去到球場見到得小航同阿樂兩個係度打,都知情況不妙,好彩佢地話重有milton會黎,咁我都安心d,跟住又叫左阿man黎,岩岩好有6個人 ,可以鬥到波,打到7點幾就返屋企loo,都打得好開心,都好耐未試過打得咁開心啦!都唔知幾時會再有咁既機會la,好啦,眼訓... 今日寫住咁多先啦