| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 3 日 星期四  |
| STATISTICS好大機會唔合格 |
分類: 未分類 |
今日statistics tutorial講番test既答案,唉...錯左好多題,本以為會岩既都唔岩la,好唔開心呀
,份卷都唔係好難,點解...我諗最大原因係time management既問題,考試一定要做得好好先可以補番。
第四堂上日文,奀衩狌數字,又教我地怎樣介紹自己,又唱左兩首歌(多啦A夢,天空之城),都幾開心既,不過都唔可以消除我test既失落。
|
2005 年 11 月 2 日 星期三  |
陳俊傑返左黎呀!!!  |
分類: 未分類 |
今日俊傑返左黎香港,仲約我,志偉,雞去食糖水,真係好耐冇見過佢啦,不過佢都冇咩變到,一路食就一路傾,志偉又好似變左另外一個人咁,係咁講佢d工作史,好搞笑嫁,笑死我同傑傑,雞佢因為去旺角買西裝,11點先黎到,我地都食晒loo。之後就去公園傾計,傾下d學業,色情野...最後又傾好去旅行,都唔知我到時得唔得閒呀,12點幾就各自回家。 |
2005 年 11 月 1 日 星期二  |
statistics test死左  |
分類: 未分類 |
今日既statistics test測得好差,我諗都係得果50分左右,唉...
怪就怪我自己唔夠勤力啦 |
2005 年 10 月 31 日 星期一  |
阿賓今日好燥  |
分類: 未分類 |
今日上英文堂,成日比sandy問我野,我唔識答又唔望佢(習慣),就比佢話我shy,咁我成日都係咁比人話既,都冇咩所謂,不過有d尷尬。

阿賓唔知發生咩事,好燥,同wilson為左去where食飯而爭執,我同肥菜都好無奈,跟住就去左紅樹林食,then就番poly溫書。
p.s.今日係萬聖節,不過對我冇咩特別 |
2005 年 10 月 30 日 星期日  |
ENGLISH TEST  |
分類: 未分類 |
今日係星期日,不過都要返poly,因為要test english。我2點先訓,8點幾就起身,早左10分鐘去到試場,有好多人呀!!!最慘係我地既試場係最遲先入得。果度d位好細,好迫呀,真係測都測得唔舒服。果個監考官唔知做咩叫我地拎d學生證同身份證出黎做乜,都唔使睇既
份卷都唔難,應該唔會考得太差。我早半個鐘就做完,不過費事早走,但係有好多人做完就走。
之後同阿賓同kenny去都會食飯,then就去poly借左本statistics應付星期二既test

返屋抖左一陣,就同細妹去買野,仲去左pie & tart買鮮奶tart&士多啤梨蛋糕,好好味
 |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 184 | »
|