skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 8
累積人氣: 11438
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


第二堂學日文 愉快 分類: 未分類

今日有好多人都冇返學(同我熟果d),得我,wilson同肥菜返computing,但肥菜上完computing就走左,得返我同wilson,咁我就同佢去lunch。跟住我陪佢去馬會,但我竟然忍唔住手去買波,其實我都好耐冇買過,今日就破例一次啦 之後佢陪我上statistics tutorial,因為佢約左人去tea,如果唔係我就一個人坐la。今日d題目好難呀,要proof野,佢又教得少woo,個個都唔識 唉...都唔知點好。Then,wilson就去同朋友tea,我就去溫書,因為聽日要test CC thinking,我等陣都要溫,仲未溫好,都唔知要幾點先可以訓啦

到左4:30我就去上日文班,我都唔得閒睇d日文字,得寫左d copybook先去,今日阿sir終於教晒d基本野,佢仲教我地講我地姓氏點講,我既石係"se ki",原來叫自己既mama係"ha ha"好得意呀。而日常生活既用語有好多個,我擇一個講啦,"ta da i ma"(我回家啦)你地返屋企可以同屋企人講,可以增進彼此間既關係。

好啦,今日就打咁多啦,要溫書啦,如果唔係就唔使訓啦

2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


Statistics教既野好難 無奈 分類: 未分類

今日成身都好痛,可能係打完波同保齡球既酸痛,唉...

今日statistics教既野好難,好多人都唔識,包括我,咁我要一定要識左佢,唔係點特出自己呀

2005 年 10 月 17 日  星期一   晴天


LOOK LING 愉快 分類: 未分類

今日好眼訓,因為尋晚訓唔著,要我搭火車訓,唉...

我今日同阿賓,阿超,ball,kenny,肥菜去黃埔打保齡球,起初都唔識打,打左幾次就識識地,不過唔識用「西」,就咁一直線,不過都打到7,8個,唔錯...我係保齡球館見到黃日華,吳家樂,同埋以前做肥貓果個人,佢地好pro,又好勁嫁。跟住我地自己就計分,我唔知點解好勁,第一次打就有咁既成績--111分呀,你話勁唔勁先!!!我係最高分果個呀 阿超佢整到隻手,要用左手打,睇佢都打得好辛苦,不過都打到一次全中,果然強勁。下次佢好番再打過,阿賓同ball都打得好好,因為佢地識用「西」。最後佢地比左$45,我就$27,因為我贏左,阿超同肥菜輸左,咁就請我打一round,多謝佢地,唔知下次會唔會係我請呢 其實我又唔覺得保齡球好難打,不過要打得好就要落d苦工(咩都係嫁啦,費話),hope下次打過啦,真係玩得好開心呀!

去Core R 8樓叫佢補番張取錄通知書被我,點知佢話要寫信,又要等7日,唉...都唔知趕唔趕得切 hope得啦

2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


去打波 愉快 分類: 未分類

今日12點幾起,then就同細妹去買禮物(因為聽日係winnie生日),跟住就去食野,跟住就去打波,約左tim,佢同佢阿哥一齊去打波,可借區埸有學界打,so我地要去紅埸。去到我地見到阿man,then佢地三個就同人鬥波,我就去射下波,等到till同小航黎到,我地就轉埸打,我都真係好耐冇見過till啦,佢話依家做緊designer,幾好woo。打完之後,tim同佢阿哥就走,唉...都慣左,佢成日都係咁既,then我地就自己打,點知我地個埸好鬼死熱鬧,d人好似蜜蜂見到蜜糖咁,有成7隊跟隊,嘩...使唔使呀!!!自己有埸都唔打,係要走過黎打既...好唔好彩,我地遇到一個好冇品既人,打波好似打架咁,差d打起上黎,不過又冇,hee,今日唔知點解好累,打一陣就冇力,可能我老la 打到6點幾,我地就走。

返到屋企就沖涼,then就食飯,跟住就拎d野比winnie,and同佢去食糖水,食左1個鐘,傾左一陣,then就返屋企睇全球一叮,好好睇,可惜憑文樂輸左...

2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


寄左grant loan既野比我 呆滯 分類: 未分類

今日訓到兩點,好累...我都係係屋企度,好悶

今日grant loan d野寄比我,話我有d資料漏左,要補番比佢地。唉...好煩呀,不過都要搞。