| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 20 日 星期四  |
第二堂學日文  |
分類: 未分類 |
今日有好多人都冇返學(同我熟果d),得我,wilson同肥菜返computing,但肥菜上完computing就走左,得返我同wilson,咁我就同佢去lunch。跟住我陪佢去馬會,但我竟然忍唔住手去買波,其實我都好耐冇買過,今日就破例一次啦
之後佢陪我上statistics tutorial,因為佢約左人去tea,如果唔係我就一個人坐la。今日d題目好難呀,要proof野,佢又教得少woo,個個都唔識
唉...都唔知點好。Then,wilson就去同朋友tea,我就去溫書,因為聽日要test CC thinking,我等陣都要溫,仲未溫好,都唔知要幾點先可以訓啦

到左4:30我就去上日文班,我都唔得閒睇d日文字,得寫左d copybook先去,今日阿sir終於教晒d基本野,佢仲教我地講我地姓氏點講,我既石係"se ki",原來叫自己既mama係"ha ha"好得意呀。而日常生活既用語有好多個,我擇一個講啦,"ta da i ma"(我回家啦)你地返屋企可以同屋企人講,可以增進彼此間既關係。
好啦,今日就打咁多啦,要溫書啦,如果唔係就唔使訓啦

|
2005 年 10 月 18 日 星期二  |
Statistics教既野好難  |
分類: 未分類 |
今日成身都好痛,可能係打完波同保齡球既酸痛,唉...
今日statistics教既野好難,好多人都唔識,包括我,咁我要一定要識左佢,唔係點特出自己呀
 |
2005 年 10 月 17 日 星期一  |
LOOK LING  |
分類: 未分類 |
今日好眼訓,因為尋晚訓唔著,要我搭火車訓,唉...
我今日同阿賓,阿超,ball,kenny,肥菜去黃埔打保齡球,起初都唔識打,打左幾次就識識地,不過唔識用「西」,就咁一直線,不過都打到7,8個,唔錯...我係保齡球館見到黃日華,吳家樂,同埋以前做肥貓果個人,佢地好pro,又好勁嫁。跟住我地自己就計分,我唔知點解好勁,第一次打就有咁既成績--111分呀,你話勁唔勁先!!!我係最高分果個呀
阿超佢整到隻手,要用左手打,睇佢都打得好辛苦,不過都打到一次全中,果然強勁。下次佢好番再打過,阿賓同ball都打得好好,因為佢地識用「西」。最後佢地比左$45,我就$27,因為我贏左,阿超同肥菜輸左,咁就請我打一round,多謝佢地,唔知下次會唔會係我請呢
其實我又唔覺得保齡球好難打,不過要打得好就要落d苦工(咩都係嫁啦,費話),hope下次打過啦,真係玩得好開心呀!
去Core R 8樓叫佢補番張取錄通知書被我,點知佢話要寫信,又要等7日,唉...都唔知趕唔趕得切
hope得啦 |
2005 年 10 月 16 日 星期日  |
去打波  |
分類: 未分類 |
今日12點幾起,then就同細妹去買禮物(因為聽日係winnie生日),跟住就去食野,跟住就去打波,約左tim,佢同佢阿哥一齊去打波,可借區埸有學界打,so我地要去紅埸。去到我地見到阿man,then佢地三個就同人鬥波,我就去射下波,等到till同小航黎到,我地就轉埸打,我都真係好耐冇見過till啦,佢話依家做緊designer,幾好woo。打完之後,tim同佢阿哥就走,唉...都慣左,佢成日都係咁既,then我地就自己打,點知我地個埸好鬼死熱鬧,d人好似蜜蜂見到蜜糖咁,有成7隊跟隊,嘩...使唔使呀!!!自己有埸都唔打,係要走過黎打既...好唔好彩,我地遇到一個好冇品既人,打波好似打架咁,差d打起上黎,不過又冇,hee,今日唔知點解好累,打一陣就冇力,可能我老la
打到6點幾,我地就走。
返到屋企就沖涼,then就食飯,跟住就拎d野比winnie,and同佢去食糖水,食左1個鐘,傾左一陣,then就返屋企睇全球一叮,好好睇,可惜憑文樂輸左... |
2005 年 10 月 15 日 星期六  |
寄左grant loan既野比我  |
分類: 未分類 |
今日訓到兩點,好累...我都係係屋企度,好悶
今日grant loan d野寄比我,話我有d資料漏左,要補番比佢地。唉...好煩呀,不過都要搞。 |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | »
|