| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 28 日 星期三  |
食lunch撞到「二佬」  |
分類: 未分類 |
今日mummy未夠9點就叫醒我,我係教左十點起身嫁ma,咁我米再訓過囉,但係咁樣一定訓得唔好嫁啦,so我訓醒都係覺得好tired,不過冇計,都係要起身返學......
去都會食lunch見到「二佬」(梁思琪),排隊果陣同佢傾左一陣,原來佢係讀行政,嘩...好勁呀!!!因為今日得一個小時食飯,so食得好趕.走果時,因為睇唔到佢座係邊,so冇同佢講bye bye就走左loo

|
2005 年 9 月 26 日 星期一  |
天地堂既時候係poly自修室溫書  |
分類: 未分類 |
今日係星期一,即係有天地堂既一日,之前既天地堂係去左打波,今日因為唔夠人打波,so冇打,去左library既自修室溫書.我做左creative and critical thinking既assignment,真開心
,不過今日既英文lecture又比多一份功課,唉...即係都係重有兩份要做,要做快d先得啦!!!
今日有d唔舒服,好似係傷風,有d暈暈地,又勁流鼻水,好慘呀
 |
2005 年 9 月 24 日 星期六  |
| 得日文既course可以讀 |
分類: 未分類 |
今日eva打比我,我先知complementary courses既結果今日公佈,睇先知得日文個course收左我,eva一個都冇,真慘,我有一個都好過冇
今日係三號風球,so都唔想出街,咁就係屋企過左一日 |
2005 年 9 月 23 日 星期五  |
有風打到黎啦  |
分類: 未分類 |
今日上eng. tutor既時候,因為好多人都唔識答問題,so sandy以為唔識答果d人係冇做功課(包括我),但是其實我地有做嫁,但做錯左,費事答,因為咁,佢講d好悔氣既說話,發緊脾氣,咁我地都好無奈,都係算啦,唉...下次做好d補數囉
今日好早返到屋企,都係好無聊咁過,又唔想做功課住,咁就當休息下啦 |
2005 年 9 月 22 日 星期四  |
差d冇人陪我食lunch  |
分類: 未分類 |
今日上完第一堂之後,個個同學都話約左朋友,wilson又冇返,唯有自己食自己啦,我走去訂apply日報先,咁好彩比我撞到溫詠儀(都唔知好彩定係唔好彩呀)
,都多謝佢陪我食lunch,如果唔係我就會好悶嫁啦,佢同以前一樣都係咁多口水,講極都講唔停^^
跟住我就去上堂,d同學話R樓下有得拎記事簿,咁我地米排隊拎囉,拎左就返屋企,今晚要做完eng.既功課,努力!!! |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | »
|