skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 5
累積人氣: 11454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天


今日係english presentation既大日子 分類: 未分類

我尋日已經做好一切準備,應付今日既英文presentation。著住西裝有d唔慣,早上8點半返到poly,去電腦室prepare,我,kenny and wilson 練左兩次,都有左d默契。之後就去應戰啦!我地係最後果組,心情難免有d緊張。我係班長wilson既present有問問題,終於問到啦,有0.2分+,開心...班長wilson都同enbee果組都做幾好,尤其是馬智豐,好有感情,引到全場大笑,真係好掂,哈哈 壓軸登場,燈燈燈燈...就係我地啦!!!我都比預期中做得好,流程都好順暢,good。到Q&A section,因為之前預先比左d題目肥菜,ma chi,enbee,我地都好順暢咁答到三條題目,之後難度升級,首先係zero問,我地都應付到,之後既問題好似連珠炮發咁,但係我地都逐一擊破。不過到左sandy問,問正我地既死穴,就係d data係邊搵,咁我點答姐,d data係我地自己作嫁ma,咁我米求其話係internet搵嫁囉,但係佢又苦苦追問,咁我地都冇得還口,就係呢度死左...miss果然係miss呀,問d問題都係唔同d既。做完一身都zone晒.之後係班度影下相,等sandy既commence。終於到我地啦,sandy話我地做得唔錯,不過d wallpapers太過鮮色,令d資料冇咁特出。sandy話我d english好woo,不過我都唔覺得自己d英文好既,Sandy話present野既時候要做作d,咁先會pro d,hee呢d野我點會做得出嫁 我地又同左sandy影相啦,hee

之後我去左旺角,諗住換件褸,等左好耐都唔開門,咁我米自己一個去食野,食完野再去睇過,又未開,咁我米去行下街囉,自己一個好鬼悶嫁。重複左幾次,終於等到開門啦,不過個女sales唔肯換,d服務態度唔好,話冇左個牌冇得換,好慘呀 好彩佢肯幫我件褸放長d,咁都唔使白走一趟。之後去九龍灣搵kenny呇a,我都唔係好識路,搵左一陣先搵到。都好耐冇打過bowling啦,唔係好記得點打,不過打左幾球,上左手,就好d。打左一個鐘,因為有人book左場,我地就去McDonald坐下,等一小時之後再打過。d時間過得真係快,我地又上去打過。今次隻手唔知點解冇晒力,又整損左,真係好慘...不過都冇影響我既狀態,我打左5次全中,最後刷新左新既紀錄138分,woo!!!我都覺得自己好有打bowling既天份,hee...不過之後果局,我因為隻手太痛,完全打唔到,最後仲要用左手黎打,咁一定打得唔好啦,好彩中途夠鐘,唔使再打。

之後返poly拎newspaper,撞到阿mo,係just to say hi!then就去上comp.堂,d時間合得岩岩好,入去就係break,唔使咁瘀。不過岏耨戙u係好悶呀then一落堂就搭車去旺角拎褸,跟住就返屋企啦。不過係我搭火車既時候,因為掛住睇 notes,唔記得係上水落車,搭左去羅湖,好抵死,我係第一次去羅湖站係呢十幾年黎。最後我都返到屋企,哈哈!!!環姐姐今日黎左我屋企食飯,都好耐冇見過佢loo,佢食完飯就走左loo。

今日都算係多野發生既一日,有好有唔好,不過人生要咁樣有起有落先至係人生ma

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


返poly做英文project 不安 分類: 未分類

今日係星期六,不過都要返poly,因為我要做英文project。11點就返到去,順便續借埋本O.D.E.,跟住就做la。wilson一早返左去做,kenny就遲到。做到2點幾就去食lunch,3點幾再博殺過,做到6點都差不多完成。d時間真係過得好快,咁就做左4個鐘,7點就返屋企。臨走前,去睇下enbee佢地做成點,都地都做得好好。

2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


拎個人百達通 驚訝 分類: 未分類

今日上完堂,就去傾english project,都有個樣出左黎,諗住聽日返poly做埋佢。跟住就去石硤尾拎個人百達通,then順便約德去食野,我地去左Mc Donald食雪糕,傾左一陣。佢話d功課好忙,唉...真係慘呀佢,之後同德一齊搭車返屋企。

2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


終於搞掂computing assignment2 驚訝 分類: 未分類

尋晚做computing assignment2做到2點,好眼訓呀 返到 poly再做過,連lunch都冇時間食,唉...鬼叫自己唔識咩 之後叫d同學研究過,都總算完成。

then同kenny&阿賓去吉野家食野,傾左一陣,話題都離不開女仔,哈哈。跟住就返屋企。

2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


係poly踢波 愉快 分類: 未分類

今日上完堂,就去poly足球場踢波,有我地班d人&stat. sir同佢d朋友,我有入波呀,好開心!!!最後3 vs 3平手,和氣收場。

夜晚做computing assignment2做到想死