我尋日已經做好一切準備,應付今日既英文presentation。著住西裝有d唔慣,早上8點半返到poly,去電腦室prepare,我,kenny and wilson 練左兩次,都有左d默契。之後就去應戰啦!我地係最後果組,心情難免有d緊張。我係班長wilson既present有問問題,終於問到啦,有0.2分+,開心...班長wilson都同enbee果組都做幾好,尤其是馬智豐,好有感情,引到全場大笑,真係好掂,哈哈
壓軸登場,燈燈燈燈...就係我地啦!!!我都比預期中做得好,流程都好順暢,good。到Q&A section,因為之前預先比左d題目肥菜,ma chi,enbee,我地都好順暢咁答到三條題目,之後難度升級,首先係zero問,我地都應付到,之後既問題好似連珠炮發咁,但係我地都逐一擊破。不過到左sandy問,問正我地既死穴,就係d data係邊搵,咁我點答姐,d data係我地自己作嫁ma,咁我米求其話係internet搵嫁囉,但係佢又苦苦追問,咁我地都冇得還口,就係呢度死左...miss果然係miss呀,問d問題都係唔同d既。做完一身都zone晒.之後係班度影下相,等sandy既commence。終於到我地啦,sandy話我地做得唔錯,不過d wallpapers太過鮮色,令d資料冇咁特出。sandy話我d english好woo,不過我都唔覺得自己d英文好既,Sandy話present野既時候要做作d,咁先會pro d,hee呢d野我點會做得出嫁
我地又同左sandy影相啦,hee
之後我去左旺角,諗住換件褸,等左好耐都唔開門,咁我米自己一個去食野,食完野再去睇過,又未開,咁我米去行下街囉,自己一個好鬼悶嫁。重複左幾次,終於等到開門啦,不過個女sales唔肯換,d服務態度唔好,話冇左個牌冇得換,好慘呀
好彩佢肯幫我件褸放長d,咁都唔使白走一趟。之後去九龍灣搵kenny呇a,我都唔係好識路,搵左一陣先搵到。都好耐冇打過bowling啦,唔係好記得點打,不過打左幾球,上左手,就好d。打左一個鐘,因為有人book左場,我地就去McDonald坐下,等一小時之後再打過。d時間過得真係快,我地又上去打過。今次隻手唔知點解冇晒力,又整損左,真係好慘...不過都冇影響我既狀態,我打左5次全中,最後刷新左新既紀錄138分,woo!!!我都覺得自己好有打bowling既天份,hee...不過之後果局,我因為隻手太痛,完全打唔到,最後仲要用左手黎打,咁一定打得唔好啦,好彩中途夠鐘,唔使再打。
之後返poly拎newspaper,撞到阿mo,係just to say hi!then就去上comp.堂,d時間合得岩岩好,入去就係break,唔使咁瘀。不過岏耨戙u係好悶呀then一落堂就搭車去旺角拎褸,跟住就返屋企啦。不過係我搭火車既時候,因為掛住睇 notes,唔記得係上水落車,搭左去羅湖,好抵死,我係第一次去羅湖站係呢十幾年黎。最後我都返到屋企,哈哈!!!環姐姐今日黎左我屋企食飯,都好耐冇見過佢loo,佢食完飯就走左loo。
今日都算係多野發生既一日,有好有唔好,不過人生要咁樣有起有落先至係人生ma
|