| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
打波  |
分類: 未分類 |
今日兩點起身,之後約左雞,gary&look榮去食野。look榮黎上水幫gary整電腦。雞帶埋佢個表弟黎,佢黎左一陣就cry,一定係見到look榮啦
之後雞要帶番佢上去先落過黎。then我同雞去左馬會,look就返kong u。跟住我去打波,有小航,milton,粉嶺雞,禮謙,man。我地打左一場,就同milton既poly同學打波,有一個都幾勁!!!之後同三個女仔打,都係第一次。佢地好勁,射波超準,又有身位,我都入唔到籃下,最後打左兩次加時,我地輸左,真係比人笑死
女仔都打唔贏。
|
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
Nokia 6270冇貨  |
分類: 未分類 |
今日兩點起身,之後同雞,karen,志偉去飲茶。志偉請我地飲茶,真係多謝佢啦
之後去左睇電話,上水呢度好貴,so去左粉嶺買。同志偉一齊行過去,行左好耐........雞就同女朋友去街。我約左tak,點知去到就知道nokia6270冇貨,so同tak食完雪糕就返屋企loo |
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
年初三  |
分類: 未分類 |
今日我同,yellow,gary,志偉,look榮去左馬場。一點幾先入到去,都已經跑左第二場loo
之後惡夢就開始啦.........我地一人出$100,由第三場輸到去第九場,真係.......唉........原本有機會中一場三重彩,可惜又係冇運。雞係大陸返黎,3點幾先join我地。好彩最後果場都中,不過得好少錢。我合共輸左$200,慘........我地之中得yellow贏錢。
之後去左九龍灣打保齡球,yellow冇去,志偉唔知咩事,好勁
我就打頭三次,一分都冇,都係第一次za。最衰原來係條line唔平,要就住黎打。完全岩晒志偉既打法,so佢先打勁!!!好彩之後我掌握到,最後贏志偉一分,打出113分,真係好險。look榮同gary都打得幾好,雞就差少少啦。
跟住我地去打旺角打邊爐,好好食,食到好飽呀
yellow join番我地,食到11點幾就走人loo。 |
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
去二叔屋企食飯  |
分類: 未分類 |
今日去二叔屋企食飯,係果度見到阿麻,同佢玩左一陣,都好耐冇見佢,佢瘦左好多。食完係果度玩左一陣,then返屋企。之後諗住去馬會,點知關左門。跟住志偉去食野,最後返屋企。 |
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
狗年既第一日  |
分類: 未分類 |
今日係年初一,狗年既第一日。祝各位弟兄子妹身體健康,心想事成,想要乜就有乜。而我既願望係發新年財,哈哈
,仲有就係讀好d書。
今日同以前一樣,朝早要起身食早飯。之後係屋企hea........到5點就同雞,志偉去馬會。 |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 184 | »
|