skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 3
累積人氣: 11460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


Daddy birthday 驚訝 分類: 未分類

今日係daddy生日,我同細妹買左個生日蛋糕同daddy慶祝,個蛋糕好靚,又好好味 tim !!!

2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


打籃球 開心 分類: 未分類

今日終於有得打波啦,好耐都冇打過籃球啦^^都算人齊既,樂,刀仔,粉嶺雞,椰子,倫,tak,小航,& man,起初都唔係好識射波,之後都回復番。大家都打得好開心,刀仔仲有影相tim。當中有個笑料,就係阿樂玩一隻螳螂,隻野真係慘呀!!!

夜晚,約左刀仔,志偉,雞,gary去食糖水,志偉都係呆下呆下,d糖水店好多人呀 我地都傾得好開心,11點幾就返屋企。

NEW YEAR 愉快 分類: 未分類

依家係12點幾,新既一年到左,祝大家心想事成。時間真係過得好快,回顧呢一年,都係過得好「求其」,有開心既,又有唔開心既。我新一年既願望係學業進步,過得開開心心

2005 年 12 月 30 日  星期五   陰天


去打保齡球 愉快 分類: 未分類

今日同tak,志偉,雞 & 雞女朋友karen去九龍灣打保齡球。11點出去,係果度既吉野家食lunch,志偉又係呆下呆下,食野又係食唔晒,唉...點解病咁耐嫁,睇佢個樣都唔似病 之後去打保齡球,book兩個鐘,一人$36,都ok低,除左tak之外,佢地都係第一次打,唉...冇對手tim 我最初手風幾順,打到九十幾分,之後打到一百零幾分,都係覺得唔係咁高,不過之後打得好差,仲打到手痛tim,得果八十分.唉....慘 then去左打機,玩賽車,幾好玩,雞冇介紹錯。玩到5點就返屋企,返到上水去左馬會一趟

2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


同7B既同學去唱k 開心 分類: 未分類

今日係我第一次同7B既同學去唱K,目的係同amy farewell,雖然佢唔係走左好耐,咁都要既。我地一行幾個去尖咀唱k,nelson條友又late。我地拎左間好大既room,我叫左咖啡豬頸肉飯,好辣,d豬頸肉又難食woo,唉...次次都係咁既。kitty同shelia都唱得幾好聽,我地又有玩bridge & 大話骰,開心 之後nelson,bryan,gloria,甯嘉欣黎埋,點到3點,佢地話唔夠喉,so加鐘,我都係第一次唱k要加鐘za 。之後發生左一件唔開心既事,我跌左一隻con,唉,都係第一次出街唔見,黑仔 ,d波又唔中woo,仲黑仔 唱k一共用左$150左右,嘩...都好貴下。之後去左韓燒,其實我都唔係好想燒,不過佢地要去,咁米去囉......不過都幾好味既。又用左$100左右,唉...今日都差唔多用左$300,唉...出血tim ,要快d搵番d外快先得啦。

p.s.隻左眼又紅晒tim