今朝7點半起身,陪daddy去金鐘法援署。好彩好早走,可以同肥傑食飯,我約埋志偉, tak。我地去左椰林閣食飯,見到好多中學既同學仔,傻車,小龍......同肥傑傾左好多野,好開心,好耐都試過啦
之後去左買西餅,then返中學,順便拎cert。我地見到好多老師,上左去探曹sir先,之後去拎西餅比Miss Tam,好可惜見唔到佢,咁米叫肥傑拎入佢room,再上番去同曹sir玩下,同佢捉左一局棋,我同志偉聯手,但都係差d,捉捉下校長走入黎,問下曹sir野,因為今日有話劇睇係hall,趙sir都有叫我同tak去睇,但係冇去到。拎cert果時見到雞雞,佢係果度做臨時工
then我地冇見d老師就走loo,下次先番過去啦。
之後去左馬會,買左d啦。then去聯和墟配con,原來我之前配既唔岩,真係想打死果間野d人呀
我隻左眼依家有散光,d con要貴好多。then去左圖書館溫書,溫到6點幾就返屋企loo。
p.s.好凍呀.......... |