skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 16
累積人氣: 11425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


踢波 愉快 分類: 未分類

今日去左踢波,有軒,肥翁,國添,小強,邦邦,鮑魚,linda,仲有兩個唔識既人。都玩得幾開心,踢到12點幾就走,之後去左新街市食飯,then就回家去了。

2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


拎con 開心 分類: 未分類

今日去聯和墟拎con,個老闆好好人呀!!!

2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


樂臨走前打波 愉快 分類: 未分類

今日去左同阿樂佢地打波,得7個人za,不過都幾開心既。可惜今日超凍,手手腳腳都僵晒。

2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


返中學 不安 分類: 未分類

今朝7點半起身,陪daddy去金鐘法援署。好彩好早走,可以同肥傑食飯,我約埋志偉, tak。我地去左椰林閣食飯,見到好多中學既同學仔,傻車,小龍......同肥傑傾左好多野,好開心,好耐都試過啦 之後去左買西餅,then返中學,順便拎cert。我地見到好多老師,上左去探曹sir先,之後去拎西餅比Miss Tam,好可惜見唔到佢,咁米叫肥傑拎入佢room,再上番去同曹sir玩下,同佢捉左一局棋,我同志偉聯手,但都係差d,捉捉下校長走入黎,問下曹sir野,因為今日有話劇睇係hall,趙sir都有叫我同tak去睇,但係冇去到。拎cert果時見到雞雞,佢係果度做臨時工 then我地冇見d老師就走loo,下次先番過去啦。

之後去左馬會,買左d啦。then去聯和墟配con,原來我之前配既唔岩,真係想打死果間野d人呀 我隻左眼依家有散光,d con要貴好多。then去左圖書館溫書,溫到6點幾就返屋企loo。

p.s.好凍呀..........

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


打羽毛球 開心 分類: 未分類

今日去左同tak溫書,不過我唔係為考試而溫,而係悶得滯想去做d野 哈哈,唔好以為我咁勤力呀。

到左4點就去打羽毛球,約左bill,nelson,之後hee hee都有黎望一望,國添都有到,原來bill都約左佢,佢都有打幾板。then去左天平m記飲野,傾左一陣,之後歸家。