| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
打波  |
分類: 未分類 |
今日我地約左另一班wilson佢地打波,點知個職員話book既係排球,唔比打籃球,shit!好彩我地自己去book場,有得打波,但開始得6個人。3打3,好好玩,釗好似食左藥咁,射波奇準
佢係同我一team,我就唔使點出力,haha...之後ball,同另一個wilson&佢個friend黎左,夠打全場。玩得好開心,另一個wilson打波都ok,希望下次同佢地成班人一齊打啦!
|
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
有喜有悲既一日  |
分類: 未分類 |
今日既心情好難形容,大喜大跌,唉......一開始就係派statictics test,有90分,幾開心。之後就係test algebra,唉...都唔係好識,仲要睇漏左,冇左6分,d MC又錯左,唉......好down,睇怕都拎唔到A+,依家A都有問題la

之後放學去左踢波,踢波先黎落雨,真係符合晒我既心情。今日做左一個鐘龍門,個門柱真係我既好朋友,係咁幫我救波,哈哈!!!不過今日既狀態真係唔掂,跑唔起勁
最後我地輸7比4,tired........... |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
英文assignment 1 得51分  |
分類: 未分類 |
今日派英文assignment 1,得51分,都唔係好開心,雖然係合格。之後食完飯去左m坐玩明星3缺1,都幾好玩既。被肥菜佢地荼毒左tim,haha。不過都幾難玩,要花d時間。 |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
最後一堂書法  |
分類: 未分類 |
今日上完programming,就去做assay outline,好彩之前做好資料搜集,好快就做好,之後仲打好埋tim

之後去上書法,係最後一堂,開心...因為我已經唔係好想上loo
阿sir話人最怕係品盲,即係冇咩藝術修行。我其實都冇咩嫁,哈哈!!!不過都岩既,人係求美,求善。今日一次過寫左兩首詞,都寫得唔錯既,比起以前
hee |
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
返學無聊的一天  |
分類: 未分類 |
今日因為唔使上accounting tutorial,肥菜佢地唔返學。我問wilson返唔返,佢話返,咁我米返囉。點知wilson冇返,得我自己一個,好慘呀
上programming tutorial果阿sir又冇準備,得叫我地自己做,都唔似KC,雖然佢既教學態度唔好,但係佢都起碼識準備下,唔使搞到我學唔野
之後去左電腦室上網,到左11點半就返上水,真係好無聊既一日。
好彩志偉唔使返工,我約左佢食飯。多謝佢請我食飯,又請我打乒乓球(佢d體能好唔掂^^)之後佢上我屋企坐下。 |
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 184 | »
|