| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
世界盃黎啦!!!  |
分類: 未分類 |
今晚係世界盃既開幕賽,有得睇直播


|
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
同miss ma飲茶&返中學玩  |
分類: 未分類 |
今日中七同學仔約左miss ma飲茶,有bill,momo,alan,kitty,陳伯,nelson,豬豬,,stepthen,同miss ma都傾左幾句計,都食得幾開心,可惜唔係咁多人。then返中學玩,打左陣乒乓球,跟住就上曹sir到玩boardgame,今次有樣野玩,係玩拍賣畫既,都ok好玩,最後玩埋波多里國就走loo,多麼懷念中學的日子哦!!! |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
招聘會  |
分類: 未分類 |
今日同雞,志偉去銅鑼灣招聘會,點知落大雨.要我帶傘,麻煩......好彩去到銅鑼灣冇雨,haaa。我地食完飯就去中央圖書館,果度都真係幾多人,排左一個鐘先入到去。可惜都冇咩好睇,交左兩份表就走人,志偉都唔知陪我地黎做咩,又唔出聲。之後我地去左打機,志偉玩咩都輸,哈哈!!!then返上水食野,跟住返屋企。返上水既志偉又變回原狀,佢個人真奇怪......



|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
見工3  |
分類: 未分類 |
今日去尖沙咀見工,果度好難搵,原來果度改左名,唔係力寶太陽中心,係叫新太陽中心,真係比佢玩死
上到去覺得奇怪既係果間野一個職員都冇,我諗佢都係岩岩開,in既時候佢就問我係唔係長工,咁我都好老實咁答佢唔係,咁就冇得做loo,唉...冇計
之後返去同雞,文輝食tea,文輝佢過上水整身份証&拎d毅進資料。佢重係我屋企食埋飯tim,又同我,大佬一齊打機,開心...

|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
統計署份工冇我名,同milton慶祝生日  |
分類: 未分類 |
今日統計署出抽籤結果,可惜...冇我份,我身邊d朋友都冇,都唔知係唔係既,咁難抽嫁咩
之後6點出去同milton慶祝生日,都好多人,13個,連黃彩螢都有黎。今次都係去長發居,次次都係果度,真係有d悶...更加衰既係果度d野食又少,好似食素咁
Fion重整左個cake比milton,都ok既,then去milton樓下個公園度傾下計,佢地買左個保齡球遊戲&即影即有相機比milton,不過要搞左一輪先用到部相機,影完相就返屋企loo |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 184 | »
|