| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
幫alan拎書比番bill  |
分類: 未分類 |
今日好彩唔使返programming tutor,訓多一個鐘
不過都重係好眼訓woo
上accounting因為太眼訓,都冇咩點聽書。之後去m core搵past paper,then去拎newspaper既時候見到alan,佢話我冇開電話,係woo,我都唔知tim^^佢拎本書比我,叫我比番Bill,之後就同d朋友去食飯,我就去library溫書,都唔係好溫到入腦...之後去食飯,諗左好耐先諗到去邊度食。then去玩左一陣Dee就去上algebra。今日終於有得拎grant loan既form啦!最後返屋企,期間拎左本書比bill。今日明星3缺1真係大上大落呀,贏到萬幾之後就破產loo

|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
足籃一齊黎  |
分類: 未分類 |
今日係最後一個星期返學。statistics最後都教d惡噎呀。then去食飯,之後上algebra,白髮佬今日唔做咩,教得好慢,又同我地做example,轉死性呀
我終於明白eigenvector既原理啦!!!之後去踢波,係statistics學生既閉幕戰。因為leo唔踢,我地要6打7,辛苦,不過我地入左好多波呀,得我同wilson冇波入
可惜最後都被人入番幾球。我今日都踢得唔錯呀,開心...之後點知人地肯同我地打籃球,咁我地米打囉,5打5,都幾辛苦嫁!!!同我地打果幾個人都好高下。我仲比人撞損左個嘴呀,痛......之後仲抽筋tim,真係禍不單行呀!!!之後就返屋企loo |
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
冇位溫書  |
分類: 未分類 |
今日約左去溫書,12點幾起身。落樓見到雞,佢話去食飯。我同佢一齊行過去。佢話去德興食,我話一陣去搵佢。then我去自修室搵tak,點知佢排緊隊,佢話冇位,下次要早d去先得。跟住同tak去搵雞食飯,食完就返屋企loo |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
教eva做功課  |
分類: 未分類 |
今日訓到好晝,食完飯就係屋企玩。3點幾,eva打黎叫我教佢做功課,咁我米去樓下m記教佢,佢男朋友都有去。d QM題目好似p-maths,我都識做既。5點幾,見到羅平,佢岩岩打完波。,我做多一陣就做完,eva好似咩唔識,早知我去考啦
之後約志偉,雞去馬會,因為今晚車仔對利記。 |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
派英文mid-term,唱k  |
分類: 未分類 |
今日上英文堂,派mid-term,我得29分,都合格既,不過都唔係好滿意。之後食完飯就去鋤d,玩到2點,志偉打黎,咁我就走人,同佢去拎房唱k。一個人唱都好辛苦,志偉又唔多點唱woo,3點幾,雞黎到,我地唱到tired,7點幾,我地就走人。都好耐冇唱過k loo,一次過補番。 |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 184 | »
|