今日眼訓極了!wilson又冇返programming,得我一個,有d悶。好彩之後釗同我一齊上accounting,佢轉死性咁早起身,好...then去library溫書。1點,會合肥菜同kenny去食飯。之後去打左一陣機,好好玩呀 跟住返去上algebra,佢講assignment3,我得7.5分za,course work得64分,要比d心機考好個exam先得。ball就慘啦,加左12分等於冇加過。
P.S.wilson佢地見到賓哥同ball個朋友既朋友食糖水,唉...我見唔到,走寶tim... |