| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
又打波了  |
分類: 未分類 |
話咁快又打波loo,都係賓哥既主意。上programming堂既時候,果個KC都不知所謂既,唔識去問佢,問多幾次就用d好唔客氣既態度對我,有d angry
佢今時今日咁既教學態度簡直就係敗類。上完堂,同wilson買左三文治食之後,就去打波。今日d手風好唔順,咁唯有剷籃。點知賓哥d friend好搏命,我仲同佢撞左兩次。我覺得我地打得完全冇teamwork,好唔掂!!!終於可以同ball打波,佢jump得好高,好似小航咁。之後仲打6vs6,都冇咩心機打。2點半,book左3點半既人話佢地用半個場,so釗佢地話再打,3vs3,想咁樣打好耐
都打得唔錯既,不過打打下,抽筋.......之後就冇打。到左3點半,佢地話唔上algebra,咁就一齊去新canteen食下午茶,then返屋企。
今晚巴塞對車仔,要睇波啦!!!!
|
2006 年 3 月 5 日 星期日  |
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
第二次係poly打波  |
分類: 未分類 |
今日朝早上英文堂,交功課。點知個format有問題,好多人都係咁錯,kate is so angry about it.上堂果時,要出作野。第一份係話如果自己可以invisible,你會點...我都係諗埋d好 simple既野,最搞笑係andrew,佢諗d野真係有d歪,又強姦,又偷野,成個大壞蛋咁
最後佢都猜輸左出去講。之後第二份就慘啦,事關要我出去講,仲要係講最embarrass既moment,andrew作d野真係好難講,講d有三級成份既野,我都真係唔知點講,比佢玩死
呢次真係最embarrass既moment啦。
之後去打波,好彩kate早放,如果唔係就冇咁準時啦。可惜ball唔打,想同佢打好耐嫁啦,今次又唔得tim,下次啦...賓哥叫左兩個朋友黎,有個都幾勁下,有個就幾高,佢地4個打我地5個都係勢均力敵,唉...不過都打得幾開心既

then聽左ball話可以改format之後,即刻去改,再交比kate。跟住就去飲茶,食左2x樣野,一人$33,都ok低既。andrew好似尋晚冇食野咁,係咁食,比肥菜係咁小,哈哈...上完accounting就返屋企loo,真係好眼訓呀,今晚可以休息下loo |
2006 年 3 月 1 日 星期三  |
上書法  |
分類: 未分類 |
今日仲凍過尋日,好彩返2點半。wilson又唔返學,得我一個人。之後去馬會幫daddy買馬,順便自己買埋。之後就返library做英文,做左一個鐘,都係做左個summary。then去上書法,今日得好少人,我上堂冇去,學少左野,而且太耐冇寫,唔係好識寫。好彩之後都好左d,then就回家了。 |
教polyu既朋友玩bridge  |
分類: 未分類 |
今日開始好凍,大家要著多d衫啦。返9點半,真係好早。上完堂就同wilson去library睇書,點知太眼訓訓左一陣。之後同肥菜佢地食飯,但係賓哥就去返工。食完就返poly玩German Bridge,我都好耐冇玩loo,有d生疏,仲要我教佢地tim。玩左一陣,佢地都明明地,米計分囉。點知我同肥菜好低分(識玩個兩個)。希望佢地鍾意玩啦,下次再教佢地玩ltalian bridge先。
之後去上algebra,點知臨走佢派返assignment 1,我得8.5/14,真係想死。果個白髮老人咁鬼固執,果d row elimination既process都要跟返佢既格式。我以前都係咁做嫁啦,又唔見我a-level fail。我下次一定唔會再比佢咁樣扣分嫁啦,一定唔會
 |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 184 | »
|