skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 9
累積人氣: 11466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


又打波了 感動 分類: 未分類

話咁快又打波loo,都係賓哥既主意。上programming堂既時候,果個KC都不知所謂既,唔識去問佢,問多幾次就用d好唔客氣既態度對我,有d angry 佢今時今日咁既教學態度簡直就係敗類。上完堂,同wilson買左三文治食之後,就去打波。今日d手風好唔順,咁唯有剷籃。點知賓哥d friend好搏命,我仲同佢撞左兩次。我覺得我地打得完全冇teamwork,好唔掂!!!終於可以同ball打波,佢jump得好高,好似小航咁。之後仲打6vs6,都冇咩心機打。2點半,book左3點半既人話佢地用半個場,so釗佢地話再打,3vs3,想咁樣打好耐 都打得唔錯既,不過打打下,抽筋.......之後就冇打。到左3點半,佢地話唔上algebra,咁就一齊去新canteen食下午茶,then返屋企。

今晚巴塞對車仔,要睇波啦!!!!

2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天


短片推介 分類: 未分類

好好睇既一套短片,勁岩年青人睇!!!

http://www.hkelement.com/foto/forum_posts.asp?TID=3132

2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


第二次係poly打波 驚訝 分類: 未分類

今日朝早上英文堂,交功課。點知個format有問題,好多人都係咁錯,kate is so angry about it.上堂果時,要出作野。第一份係話如果自己可以invisible,你會點...我都係諗埋d好 simple既野,最搞笑係andrew,佢諗d野真係有d歪,又強姦,又偷野,成個大壞蛋咁 最後佢都猜輸左出去講。之後第二份就慘啦,事關要我出去講,仲要係講最embarrass既moment,andrew作d野真係好難講,講d有三級成份既野,我都真係唔知點講,比佢玩死 呢次真係最embarrass既moment啦。

之後去打波,好彩kate早放,如果唔係就冇咁準時啦。可惜ball唔打,想同佢打好耐嫁啦,今次又唔得tim,下次啦...賓哥叫左兩個朋友黎,有個都幾勁下,有個就幾高,佢地4個打我地5個都係勢均力敵,唉...不過都打得幾開心既

then聽左ball話可以改format之後,即刻去改,再交比kate。跟住就去飲茶,食左2x樣野,一人$33,都ok低既。andrew好似尋晚冇食野咁,係咁食,比肥菜係咁小,哈哈...上完accounting就返屋企loo,真係好眼訓呀,今晚可以休息下loo

2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


上書法 滿足 分類: 未分類

今日仲凍過尋日,好彩返2點半。wilson又唔返學,得我一個人。之後去馬會幫daddy買馬,順便自己買埋。之後就返library做英文,做左一個鐘,都係做左個summary。then去上書法,今日得好少人,我上堂冇去,學少左野,而且太耐冇寫,唔係好識寫。好彩之後都好左d,then就回家了。

教polyu既朋友玩bridge 開心 分類: 未分類

今日開始好凍,大家要著多d衫啦。返9點半,真係好早。上完堂就同wilson去library睇書,點知太眼訓訓左一陣。之後同肥菜佢地食飯,但係賓哥就去返工。食完就返poly玩German Bridge,我都好耐冇玩loo,有d生疏,仲要我教佢地tim。玩左一陣,佢地都明明地,米計分囉。點知我同肥菜好低分(識玩個兩個)。希望佢地鍾意玩啦,下次再教佢地玩ltalian bridge先。
之後去上algebra,點知臨走佢派返assignment 1,我得8.5/14,真係想死。果個白髮老人咁鬼固執,果d row elimination既process都要跟返佢既格式。我以前都係咁做嫁啦,又唔見我a-level fail。我下次一定唔會再比佢咁樣扣分嫁啦,一定唔會