今日好凍......真係難頂!!!返到去上statistics,d野都唔係好難。之後去都會食飯,then拿拿臨去霸位,因為係上algebra,個個都好驚上果個白髮老人堂,好得人驚嫁
佢係咁問人問題,又唔知自己講d野好難明,得佢自己講,其他人都唔識既,又講埋d term點解,人地點識姐...我覺得佢好乞人憎,又唔檢討下自己先woo,都冇解既。
之後去幫eva做QM,都唔係好難做既。等到佢黎,就改番岩就同佢一齊搭車返上水。then,佢就去打架,我就返屋企loo。
放學先黎落雨,呢期我好黑仔呀.........希望可以快d轉運啦

|