今日雞同朗黎我屋企打機,玩得好開心我同雞諗好聽日去大家樂做野,總好過係屋企度hea既。6點幾去跑步,今次跑到去好遠。
今日雞去poly度interview,我就去拎副張cert。去到見到foreigner,佢返去交野,同佢傾左一陣就同雞去space度搞transcrit,之後搭ferry去尖沙咀打機,then返屋企。
出左成績啦!!!都ok既,不過英文就差左少少下年要比心機讀好英文......
今日去nelson屋企玩,有我,alan,bill,terry,shelia 6個人。我有一次第一,一次第尾,都算ok,haaaaaaaaa
p.s.下午,美聯打比我叫我去in,真係奇怪......我話in過,佢就話問番d同事先覆返我。
今日係父親節,不過冇咩特別既慶祝。
係度講句daddy父親節快樂啦!!!
下午同雞&karen去tea,then6點去跑步。好耐冇跑過loo,跑一陣就好tired。做下運動,身體都好d既今晚繼續睇波......