skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 3
累積人氣: 11473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天


SEM1最後一日上課天 滿足 分類: 未分類

時間真係過得好快,咁就到左sem1既最後一日。今日要上8點半既CC Thinking,7點鐘起身,好眼訓呀。去到Y410,kenny佢地都未到,過左一陣,竟然係machi最早到,佢都好耐冇上cct堂,好驚訝!!!今日教mind map,好悶,又唔使考woo,so都冇乜點聽 下半堂,派左mid-term test既short question,我有22/40,都ok既。之後去左新canteen食野,then就去M座印notes,嘩...原來佢地有好多notes都冇印,尤其是阿釗同machi,$30先夠佢地印呀 仲要未印晒嫁woo,好似印書咁^^之後去上statistics,又係吹水多......

呢個sem既最後一堂係英文堂,sandy教我地答題目,都唔錯,明左d咁啦。佢好似有d唔捨得我地,我都有d唔捨得佢既,希望下個sem佢都會教我啦。

我地8位男士約好左今日去poly飲茶,但係wilson話唔知,又話約左人,so得佢一個冇去,唉...最後都唔人齊。我地係咁叫點心,加埋叫左廿幾籠,一人要$37,都算幾貴。果度d野食都ok既,我地傾左好多計,又講下女,賭博,partime,好開心呀!!!識到佢地真係幾好,可以為沉悶既校園生活增添樂趣。

then,我就趕去shamshuipo交grant loan既野,但係有d野錯左,要聽日再去多次,真慘...我打電話比tak,約佢聽日去溫書,同佢傾左差不多一小時,唔使獨自返屋企咁悶。

p.s.考試將近,要溫書啦

2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


派電腦卷 感動 分類: 未分類

今日派computing test paper,得49分,唔合格,不過比我既預期高,考試要加把勁先得啦,唔可以肥佬嫁。

之後去沙嗲王食野,跟住連statistics都唔上就去美麗華商場拎蘋果日報贈品,then返poly印notes,撞到enbee,佢去上堂。

之後就返上水買野,去左百佳買野,買左好多野食^^

第二次係poly踢波 分類: 未分類

今日係最後一日上calculus堂,真係有d唔捨得Dr. Tam,我覺得坅Y5個老師之中教得最好既一個,妐颩n照顧坉茪k,so唔教書,唉...有點兒浪費。我好唔慣上幾個月就換老師,人係有感情嫁,又點會咁容易忘記教過自己既老師呢?又點會沒有離別之情呢?我仲記得我小學既英文老師--譚老師,坅Y我最鍾意既老師,呇n疼愛我。好可惜我咁多年來都未有探過?因為冇小學同學話會回去小學。好多時我經過小學,我都會望入去,希望會見到吽C既然事實都不能改變,咁就考好個試去報答夆捸C

跟住就去換衫踢波,對方有個好勁既龍門,我地好難先入到坁i。呢次又係我地先失波,大家都係55波。不過machi既朋友黎左之後,就咁住呇a黎打,坒u係好勁,我從未見過一個人咁勁,一個過幾個,又識轉身,射波又勁,冇得彈,港青果然係唔同d既。我真係想mark下体^我係末段抽筋,隻腳趾公又瘀左,唉...好痛呀!!!

之後去左M座

2005 年 12 月 6 日  星期二   晴天


勁凍呀 不安 分類: 未分類

好凍呀,今日...好彩返學返下午姐

估唔到poly都係咁凍,幸好都沒有凍病。statistics講mock paper,d數好難,我識少少,so我要比d心機啦。返到黎上水,肥翁打比我,話去打邊爐woo,我見咁凍,又有電視睇(阿旺大結局woo),緊係唔去啦,真係唔好意思,下次啦。

p.s.右邊身好痛,因為尋日打得太激烈

2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


派番英文mid-term test & presentation 分類: 未分類

今日真係好凍 不過都要返學嫁,唯有起身係啦

派左英文mid-term test,有56/80,都算好高,最開心係份presentation,有11.8/15,係全班最高分,有d意外 ,不過我唔會驕傲既...

跟住去都會食野,then要去買羽毛球,不過唔知邊度有得買,搵左好耐,原來poly個書局都有得買,唔使走去尖沙咀。之後緊係去打羽毛球啦,kenny真係好勁,果然係拎過獎嫁。打到我死死下...

之後就去影印,上computing,都係一如以往咁悶,好彩早放。then同佢地去「吉」野食,傾左一陣返屋企啦。