skin's diary
生活細節,無論係開心或者係唔開心既事,我都會將佢地全部記低
skin
暱稱: skin
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蘭陵王
心情忐忑
我可能不會愛你
全開女孩
女媧傳說之靈珠
文章分類
全部 (919)
戲劇分享 (23)
人生觀 (32)
現在的妳 (75)
愛情顧問師(故事) (1)
歌曲分享 (35)
閱讀書藉 (1)
未分類 (752)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 919
留言總數: 64
今日人氣: 2
累積人氣: 11459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


calculus test拎最高分 愉快 分類: 未分類

今日派左calculus test卷,我有59分,滿分係60分,我係最高分呀,好開心 不過被佢扣左唔應該扣既1分,唉...次次都係咁既,下次要小心d先得。

跟住我地去左做電腦project,都做多左d既,不過聽日就要交,要快d手啦。wilson佢地既cookery整得好靚,將我地比左下去。

2005 年 11 月 15 日  星期二   陰天


做電腦project做到8點 不安 分類: 未分類

今日上完堂,去左電腦室做電腦project,尋晚已經做好耐,好辛苦呀。又唔係好識做woo,好彩有阿賓同ball,佢地都識做下,都總算有左個初形啦。之後去左食野,傾左一陣。阿賓話佢有份好工,so我地都想佢介紹我地去做,時薪有$44呀!!!希望有好既消息啦

2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


今日去library睇超人特攻隊 不安 分類: 未分類

今日見天地堂得閒,佢地提議去阿賓成日話去果間日本料理食野,果度D野好少,都唔夠飽既,不過值得一讚既係佢d魚生,好好味。之後,去左打機(我都係睇既姐),之後返poly library睇"超人特攻隊"因為之前都睇過,都冇咩感覺。

上computing,好眼訓呀,因為之前兩日都三點先訓,真係頂唔順,要探下周公,heee 今晚要開始做computing既project,唉...好似冇能為力咁既

2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


幫馬騮慶祝生日 滿足 分類: 未分類

今日訓到好晝,兩點先起身。跟住去買野食,then就等去粉嶺。我約左tak&刀仔一齊去,嘩...刀仔送左一份好大好大既禮物比馬騮。我地去左平時去開果間酒樓打邊爐,都有講有笑,小雲姐姐都有去tim。佢地都係保持一貫作風,搞破壞 我總是覺得同佢地冇咩話題,so唔會玩得特別開心。

之後去左milton屋企樓下玩,又係比看更趕走,唉...都冇癮既,then就去球場玩數字球,玩左一陣就各自歸家了。

2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


去參觀統計署 驚訝 分類: 未分類

今日返完學就去參觀統計署,果度都唔係好大,聽左個講座,講下d關於statistics既野,原來做統計師都幾好人工嫁,起薪有$2xk,不過每年都係請十幾個,so要比d心機好d得。之後都係參觀下d library,資料室...都幾悶嫁。then,就同wilson,兩個我果班既女同學仔(唔識佢地個名)去搭地鐵返旺角,我諗住同wilson去食下野,跟住我地就去左食noodles,果間野都幾出名下嫁,好好味呀!!!

之後我打比tak,問佢今晚去唔去食糖水,因為bill生日。我見得閒,米去city走一轉囉,等埋佢一齊搭火車返去。好耐都未試過有人陪我搭車返去啦 有人陪自己傾計,係唔同d既。

夜晚9點幾,就上nelson屋企玩(200-2005年度既舊生會會址),都玩得好開心,因為佢阿媽同細佬返左屋企,我地費事阻住人,就落去食糖水,點知花果山冇位,我地只好去許留山買外賣去公園坐低食&玩bridge,玩到12點幾就返屋企loo。

p.s.今日派左english assignment,我有81分,都幾高嫁啦,sandy話有四個人作得好,有我份嫁,都幾開心