| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
溫書見到好多中學同學  |
分類: 未分類 |
今日係溫書既大日子,係自修室見到好多中學既同學,有eva,肥翁,禧禧,國添&一個讀文科既人,今日係要出力溫書,因為聽就開始考試,好緊張tim
不過加油呀(自我鼓勵)。不幸既係有d application唔識做,死啦......溫到5點幾同德&肥翁去食野,傾左一陣,肥翁真係superman,一人做三份工。之後再溫左一陣就同tim&tak走。
Mummy&Daddy去左飲,so要食mummy一早煮好既粉,都ok既。依家要溫書啦...
|
2005 年 12 月 13 日 星期二  |
溫書  |
分類: 未分類 |
今日天氣又轉凍啦,不過仍然要去溫書。好彩係溫calculus,進度幾好,係自修室見到eva,佢係度溫marketing。今日tak又遲黎...溫到7點就走人。 |
2005 年 12 月 12 日 星期一  |
去唱k  |
分類: 未分類 |
今日同志偉,雞&德去尖咀唱k,12點就出到去,阿德要test,so遲d黎。好耐都未唱過k啦,唱番夠本先^^不過果度d野食好難食......過左一小時,tak就黎,我落去接佢。志偉都係唔唱歌,冇計...d時間過得好快,唱到4點就走,一人$29,好低呀!!!之後去左打機,then就去大家樂tea一tea,咁就返屋企啦。
今日都玩得幾開心,約左佢地聖誕節再去玩,期待...... |
2005 年 12 月 11 日 星期日  |
同志偉佢地去大排檔食野  |
分類: 未分類 |
今日溫書既進度好慢,因為係溫computing。lunch同阿德去食日本野,都幾貴下。溫完之後就約志偉,雞&俊傑去大快活食tea,完來佢地約左今晚食糖水,咁今晚米再出過去囉。
我約埋gary,但係tak唔去,因為佢聽日要test。我地本來約左去rainbow,不過志偉,kit同雞都話未食飯,咁我地米去大排檔食囉。果度d野食麻麻,我地叫左一支啤酒,我飲左少少。之後去左m記食雪糕,跟住就返屋企la |
2005 年 12 月 10 日 星期六  |
去溫書  |
分類: 未分類 |
今日朝早去左交grant loan d野,之後返上水溫書。我返到上水,打比阿德,點知佢岩岩起身,咁我米去自修室先。等到佢黎,就去食野。我地去左冰室食,好味呀!!!跟住溫書溫到3點幾,就去食d野,輕鬆下,之後再溫過,到左5點幾返屋企,因為要睇「MVP情人」。返到屋企,二哥黎左,原來佢買左psp,但係唔識點用d,咁我米幫幫手囉。搞左好耐,好彩都搞掂。今晚都要溫埋d英文先。 |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 184 | »
|